مگا تراک لندروور 1100 اسب بخار را به لاستیک های 40 اینچی با قیمت 1.5 میلیون دلار تحویل می دهد.


اگر فکر می‌کنید شاسی‌بلندهایی مانند فورد برانکو و جیپ رانگلر قابل بازی هستند، به جای آن SV Rover جدید Scarbo Vintage را انتخاب کنید. شرکت سازنده “Hoonipigasus” کن بلاک اکنون یک آفرود سفارشی پرقدرت دارد که استایل کلاسیک لندرور را با تنها 1.5 میلیون دلار به شما ارائه می دهد.

SV Rover با موتور وسط V8 سوپرشارژ یا به عنوان یک وسیله نقلیه با باتری الکتریکی در دسترس است. V8 که با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با پدال شیفتر جفت می شود، 1100 اسب بخار نیرو تولید می کند که توسط یک مخزن سوخت 65 گالن تغذیه می شود. نوع برقی آن با باتری لیتیوم یونی 75 کیلووات ساعتی، 1006 اسب بخار (750 کیلووات) تولید می کند.

مدیریت کار در خارج از جاده یک سیستم تعلیق با میله فشار داخلی با 30 اینچ چرخش جلو و عقب است. دارای دو و چهار چرخ متحرک قابل انتخاب، جعبه انتقال با برد بالا و پایین و دیفرانسیل قفل جلو و عقب است.

لاستیک‌های 40 اینچی، که دور چرخ‌های فورجی 20 اینچی می‌پیچند، به سختی زیر گلگیرهای باز شده قرار می‌گیرند، در حالی که سیستم تعلیق بادی سواری با کنترل ارتفاع قابل تنظیم توسط کاربر، همه چیز را راحت نگه می‌دارد. فرمان چهار چرخ استاندارد است، و همچنین ترمزهای شش پیستونی برمبو با روتورهای کربن-سرامیکی 15.75 اینچی (400 میلی متری).

در داخل کابین یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم سرگرمی مرکزی 12.8 اینچی خواهید دید. اطراف آن‌ها با لهجه‌های آلومینیومی آلکانترا و بیلت در کنار برخی امکانات رفاهی موجود دیگر مانند دکمه شروع، کنترل‌های تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی، و قفل‌های برقی احاطه شده‌اند. تنها دو صندلی وجود دارد، اما یک فضای بار سخاوتمندانه در پشت آن وجود دارد.

Scarbo Vintage هر SV Rover را به سفارش می‌سازد که شروع هر یک 1.5 میلیون دلار هزینه دارد. مرجع موتور. این سومین مدل سازنده پس از SV F1 و SV RSR است.



منبع