میتسوبیشی D:5 دلیکا به بازارهای چپ دستی نمی رسد


مدتی است که میتسوبیشی نسخه فیس لیفت شده D:5 دلیکا را در سال 2018 معرفی کرده است. با استایل جدید خود در قالب زبان طراحی Dynamic Shield میتسوبیشی، خودروی سواری آماده خارج از جاده که همراه با AWC چهار سیستم چرخ متحرک، حتی در بازارهای خارج از ژاپن، علاقه زیادی را در بین علاقه مندان و خریداران به وجود آورده است.

اما تا به حال، میتسوبیشی D:5 دلیکا همچنان یک میوه ممنوعه برای بازارهای دیگر مانند ایالات متحده است. مطمئنا، در حال حاضر به بازارهای دیگر مانند تایلند صادر می شود، اما هنوز کاملاً محدود است. در این مرحله نیز به بومی بودن آن تولید در ژاپن کمکی نمی کند.

این سوال پیش می‌آید: آیا احتمال عرضه دلیکا در بازارهای دیگر مانند ایالات متحده وجود دارد؟

در گفتگو با تاکانوبو سوزوکی، معاون اجرایی Mitsubishi Motors Philippines Corp. (MMPC) در مراسم معرفی پرچم مسابقات رالی کراس کانتری آسیا 2022 و اساساً بازگشت رالی آرت به مسابقات رالی، اکنون پاسخی داریم.

سوزوکی سان اشاره کرد که دلیکا به طور انحصاری با پیکربندی فرمان راست ارائه می شود. اما این شرکت درهای خود را برای ارائه یک حمل‌کننده مردم نمی‌بندد، به‌ویژه در کشورهایی که تقاضا برای آن دارند.

میتسوبیشی دلیکا D:5 در مقادیر محدود به برخی از کشورها مانند تایلند صادر می شود. این خودرو به عنوان خودروی شرکتی برای شرکت های بین المللی استفاده می شود. در فیلیپین، در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، ما در حال بررسی بازارپسندی بوده ایم. این مدل در سگمنت وانت که یکی از بزرگترین سگمنت هاست.

سوزوکی سان گفت: “در حال حاضر، میتسوبیشی در حال تمرکز بر بخش SUV و پیکاپ است که در آن ما یک پیکاپ جدید و دو SUV جدید را در سال‌های آینده عرضه خواهیم کرد. ما به بررسی امکان سنجی گنجاندن یک ون در خط تولید فعلی ادامه خواهیم داد.”

میتسوبیشی XFC مفهومی یکی از دو شاسی بلندی است که در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.



منبع