مینی کوپر پنج در دارای 201 اسب بخار و فضای پای بیشتر است


مینی کوپر جدید سال گذشته معرفی شد و ابتدا به عنوان یک خودروی برقی عرضه شد. نسخه احتراقی چند ماه بعد، فوریه 2024 مشخص شد. همه این‌ها مدل‌های سه در بودند و اکنون زمان آن رسیده است که مینی پنج در در مرکز قرار گیرد.

کوپر کمی کاربردی تر با دو گزینه موتور راه اندازی می شود. کوپر C پایه دارای یک توربوشارژ 1.5 لیتری سه سیلندر با 154 اسب بخار قدرت و 170 پوند فوت گشتاور است. به سمت کوپر S پیش بروید و یک سیلندر اضافی برای توربو خود دریافت می کنید – یک سیلندر 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 201 اسب بخار و 221 پوند فوت. اگر همه اینها آشنا به نظر می رسد، باید. با خروجی مینی سه در مطابقت دارد، اما درهای اضافی آن را کمی کندتر می کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در مدل پایه 8.0 ثانیه و برای مدل S 6.8 ثانیه طول می کشد.

مینی کوپر پنج دری 2025
مینی کوپر پنج دری 2025
مینی کوپر پنج دری 2025

تفاوت ها در پشت ستون B قرار دارند. برای قرار دادن درهای اضافی، Mini 2.8 اینچ به فاصله محوری کوپر اضافه کرد و بدنه را نزدیک به 7 اینچ کشید. فضای پا برای سرنشینان صندلی عقب ذکر نشده است، اما Mini به ما می گوید که 32.6 فوت مکعب فضای بار با صندلی های عقب تا شده وجود دارد. این یک افزایش قابل توجه از 28.2 فوت مکعب موجود در سه درب است.

فراتر از آن، شما همان استایل تازه ای را خواهید داشت که با کوپر کوچکتر شروع به کار کرد. از ویژگی های برجسته آن می توان به صفحه های صاف تر و چراغ های LED استاندارد جلو و عقب اشاره کرد که برای ظاهری تمیزتر با بدنه نصب شده اند. چهار سطح تریم ارائه شده است که با JCW برتر است و نه، ما در مورد Mini عملکرد پرچرب صحبت نمی کنیم. مانند مدل سه در، JCW Trim ارتقاهای اسپرتی مانند دیفیوزرها و تریم مشکی را در میان موارد دیگر اضافه می کند.

مینی کوپر پنج دری 2025
مینی کوپر پنج دری 2025
مینی کوپر پنج دری 2025

جدا از فضای کمی بیشتر در داخل، همان طراحی مینیمالیستی را خواهید دید که با صفحه نمایش مرکزی گرد 9.4 اینچی برجسته شده است. حالت‌های Mini Experience کابین را با گزینه‌های مختلف نورپردازی و نمایش پر می‌کنند، از جمله عکس‌های سفارشی روی صفحه در صورت انتخاب شما. Parking Assistant Plus شامل چهار دوربین خارجی و 12 حسگر اولتراسونیک است که به رانندگان کمک می کند تا مینی بزرگتر را در نقاط تنگ مانور دهند.

جزئیات ذکر شده در اینجا در مورد کوپر پنج در ارائه شده در اروپا صدق می کند، اگرچه دلیل کمی وجود دارد که باور کنیم تغییرات زیادی برای نسخه آمریکای شمالی وجود خواهد داشت. انتظار می رود جزئیات بیشتر، از جمله قیمت، در تاریخ بعدی اعلام شود.



منبع