کامارو LT1 برای مدل 2020 به عنوان یک سطح تریم در دسترس با موتور V8 پایین تر از درجه SS معرفی شد. موتور 6.2 لیتری 455 اسب بخار (339 کیلووات) و 455 پوند فوت (620 نیوتن متر) تولید می کند. خریداران می توانند گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک 10 سرعته را انتخاب کنند که در این ویدیو استفاده می شود.

31 عکس ها
مسابقه با یک مسابقه درگ استاندارد شروع می شود. راننده کامارو لاستیک ها را از خط خارج می کند و همین عدم کشش کافی است تا سوپرا یک پیروزی آسان داشته باشد. تویوتا با چندین خودرو برنده می شود.
آینده کامارو نامشخص است. شایعاتی مبنی بر ساخت یک نسخه خداحافظی با عملکرد بالا وجود دارد. آخرین گزارش در مورد این نشان می دهد که این مدل از موتور 6.2 لیتری LT2 V8 از C8 Corvette استفاده می کند. گمانهزنیهای جایگزین نشان میدهد که کامارو ZL1 از پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر از کادیلاک CT5-V بلکوینگ استفاده میکند تا خروجی را از 650 اسببخار (485 کیلووات) به 668 اسب بخار (498 کیلووات) برساند.
بعد، مسابقه ای با سرعت 32 مایل در ساعت (50 کیلومتر در ساعت) وجود دارد. دوربین کانال در خط پایان در طول این دوندگی ها خراب می شود، اما به نظر می رسد که سوپرا با حدود یک ماشین برنده می شود.
سپس آنها مسابقه را مجدداً اجرا می کنند تا کامارو شروع بهتری داشته باشد. این کار می کند، و شورت جلوی خط را می گیرد. با این حال، سوپرا شروع به به دست آوردن زمین می کند و در واقع موفق می شود با دماغه برنده شود.
کامارو در حال به چالش کشیدن تویوتا سوپرای 2021 با نسخه قدرتمندتر موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش خطی است. این آسیاب 382 اسب بخار (285 کیلووات) و 368 پوند فوت (499 نیوتن متر) تولید می کند. دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک. با شروع مدل 2023، یک کتابچه راهنمای کاربر با آسیاب شش دیگ موجود است.
همه نشانه ها حاکی از آن است که شورلت در حال آماده شدن برای بازنشستگی کامارو در چند سال آینده است. روزهای تاریکی برای ماشین پرفورمنس Chevy است. این مسابقه درگ نشان می دهد که چگونه مدل LT1 با تویوتا سوپرا با موتور 3.0 لیتری توربوشارژ رقابت می کند.
دویدن نهایی از یک رول 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) است. این بار سوپرا فقط با یک دماغ برنده می شود.