آئودی با TT خداحافظی می کند. در ماه فوریه، این شرکت اعلام کرد که خودروی اسپورت محبوبش و همچنین ابرخودروی R8 به پایان خط نزدیک شده است. اما هیچ یک از این وسایل نقلیه بدون مجموعه ای از تریم های خاص خارج نمی شوند. آئودی نسخه نهایی TT رودستر جدید دارد که کاملاً دوست داشتنی به نظر می رسد.
رنگ انحصاری آئودی گودوود سبز مروارید اشاره ای به نسل اول TT است که این رنگ را به عنوان یک گزینه ارائه می کرد. تا آنجا که می دانیم سقف برای اولین بار خاکستری است و با سپرهای خاکستری مات و نمای جانبی مطابقت دارد. و از آنجایی که این مدل Final Edition بر پایه تریم S Line است – اولین مورد برای نسل سوم TT – رینگ های 20 اینچی به صورت استاندارد عرضه می شوند.
اما آئودی بیشتر نشانهای S Line را در نمای بیرونی و داخلی حذف کرد و به جای لهجههای آلومینیومی استاندارد، نسخه نهایی فیبر کربن را انتخاب کرد. صندلی ها با یک چرم قهوه ای پالومینو زیبا پوشانده شده اند که آئودی می گوید که “تفسیری مدرن” از صندلی های بیسبال TT اصلی است. اگرچه، سخت است که دقیقاً ببینیم این شباهت ها چیست.
از نظر عملکرد، نسخه نهایی TT رودستر با یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ پایه با 228 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور همراه با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه عرضه می شود. 5.5 ثانیه طول می کشد تا این TT به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و هر دو سیستم چهار چرخ متحرک و کنترل سواری مغناطیسی به صورت استاندارد ارائه می شوند. افزودنی اخیر بخشی از تریم S Line است و ارتفاع سواری را 0.3 اینچ کاهش می دهد.
اگر یکی از آخرین مدل های TT را می خواهید، بهتر است سریع حرکت کنید. این خودرو انحصاری ایالات متحده است و در مجموع فقط به 50 دستگاه محدود شده است. درست است، پنج صفر. آئودی TT Final Edition Roadster 68895 دلار با هزینه مقصد 1095 دلار قیمت دارد. در همین حال، خریداران در بازارهایی مانند بریتانیا، ژاپن و اسپانیا، مدلهای منحصربهفرد TT را دریافت میکنند.