نسل بعدی VW Transporter بسیار شبیه به فورد است


همین امروز در مورد همکاری فورد و فولکس واگن صحبت کردیم، زمانی که عکاسان جاسوس ما نمونه اولیه یک کراس اوور الکتریکی جدید این شرکت آمریکایی را که بر روی پلت فرم MEB سوار خواهد شد، شکار کردند. یکی دیگر از ثمرات این همکاری را می توانید در اینجا مشاهده کنید. این یک نمونه اولیه از نسل بعدی حمل و نقل فولکس‌واگن است که یک نسخه تغییر یافته و کمی مهندسی مجدد از Transit Custom جدید خواهد بود.

از نمای جلو، این خودروی آزمایشی شباهت زیادی به Multivan T7 دارد که ون مسافری فولکس واگن بر اساس پلت فرم MQB خود است. این دو مدل اجزای زیادی را در قسمت جلویی به اشتراک می گذارند، اما حاشیه ها و قسمت عقب یادآور Transit Custom جدید هستند. این شباهت ها همچنین شامل چراغ های عقب عمودی در عقب است که به نظر می رسد گرافیک داخلی متفاوتی نسبت به ون فورد دارد.

با توجه به اینکه آبی بیضی پلتفرم و پیشرانه های حمل و نقل جدید را فراهم می کند، واقعاً نباید تعجب آور باشد. Transit Custom با مجموعه ای از موتورهای دیزلی با توان خروجی 109 اسب بخار (81 کیلووات)، 134 اسب بخار (100 کیلووات)، 148 اسب بخار (110 کیلووات) یا 168 اسب بخار (125 کیلووات) در دسترس است. اگر یک Transporter با دوشاخه می‌خواهید، نسخه PHEV از یک موتور 2.5 لیتری بنزینی که بر روی چرخه اتکینسون کار می‌کند، یک موتور الکتریکی و یک باتری 11.8 کیلووات ساعتی ترکیب می‌کند.

یک نسخه کاملاً الکتریکی نیز در کارت است. این پیشرانه خود را با E-Transit Custom با 135 اسب بخار (100 کیلووات) یا 217 اسب بخار (160 کیلووات) به اشتراک خواهد گذاشت. صرف نظر از خروجی، هر دو نسخه با یک بسته باتری 74 کیلووات ساعتی برای برد تایید شده WLTP تا 236 مایل (380 کیلومتر) با یک بار شارژ عرضه می شوند. این بسته از شارژ سریع DC تا 125 کیلووات پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است که این نمونه اولیه دارای نوعی برق‌سازی است. این با برچسب های زرد رنگ روی کاپوت و دریچه عقب مشهود است، به این معنی که این یا یک ون تمام الکتریکی یا یک هیبریدی پلاگین است.



منبع