نسکار در حال احیای نماد کاسترول سوپرا است… روی موستانگ



مسابقات اتومبیل رانی در چند دهه اخیر باعث شکل‌گیری برخی نمادین شده است. Gulf، Rothmans و Martini برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها هستند، اما طرفداران NASCAR به زودی از تماشای طراحی کلاسیک Castrol لذت خواهند برد. Roush Fenway Keselowski Racing اعلام کرد که در اواخر این ماه در دارلینگتون از رنگ تویوتا سوپرای Castrol TOM در فورد موستانگ خود استفاده خواهد کرد.

این ممکن است اهانت آمیز به نظر برسد، اما کاسترول در حال حاضر حامی مالی فورد براد کسلوفسکی است. او طرح بازگشتی را در ویدئویی که به آن ارسال شده انتخاب کرد ایکس (سابق توییتر)، یادآوری مسابقه ماشین در داخل گرن توریسمو. او رنگ کاسترول TOM را به جای جان فورس کاسترول ویژه انتخاب کرد، که به گفته او از نظر طراحی شبیه به خودروی سال گذشته بود و خودروی سهامی Castrol GTX کیسی اتوود.

تویوتا سوپرای Castrol TOM در سال 1995 با رنگ‌بندی افسانه‌ای سبز، قرمز و سفید که به راحتی قابل شناسایی است، وارد JGTC شد. این خودرو در سال‌های 1997 و 1999 قهرمانی را به دست آورد تا اینکه کاسترول در سال 2001 قرارداد حمایت مالی خود را با این تیم پایان داد.

Darlington Raceway چندین سال است که تیم‌ها را تشویق می‌کند تا در پیست بازی‌های برگشتی انجام دهند، و ماشین‌های دیگری نیز در طول آخر هفته در کنار Keselowski با طرح‌های قدیمی در حال اجرا هستند. شورلت شماره 5 کایل لارسون لباس‌های قرمز، زرد، سبز و سفید به تری لابونته خواهد پوشید، در حالی که فورد شماره 4 استوارت هس ریسینگ لباس ریچارد چیلدرس را از سال 1998 به تن خواهد کرد.



منبع