نمایشگاه خودرو دیترویت ممکن است به ژانویه سال 2025 بازگردد


روزی روزگاری در دنیای خودرو، سال جدید با تمرکز بر دیترویت برای جدیدترین خودروها و روندهای جدید آغاز شد. نمایشگاه بین‌المللی آمریکای شمالی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های نمایشگاه خودرو در ژانویه بود، و پس از چند سال دست و پا زدن در اواخر تابستان، به نظر می‌رسد که از سال آینده یک دوز از زمستان به روی میز بازگشته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برگزارکنندگان نمایش را به زمان اصلی خود در سال 2025 که معمولاً اواسط ژانویه بود، برمی‌گردانند. فاکس 2 دیترویت به نقل از “منابع” می گویند که این اتفاق می افتد، اما ما هنوز اعلامیه رسمی از طرف افراد پشت این رویداد را نبینیم. ما به امید کسب اطلاعات بیشتر با برگزارکنندگان تماس گرفته‌ایم، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. البته به محض اینکه چیزی رسمی در دسترس قرار گیرد، با یک به‌روزرسانی همراه خواهیم شد.

اگر نمایش به ژانویه 2025 برگردد، در مورد 2024 چطور؟ این یکی از سوالاتی است که ما از سازمان دهندگان پرسیدیم فاکس 2 بیان می کند که این نمایش همچنان در اواسط سپتامبر برگزار می شود. این تنها سه ماه جدایی بین آنها باقی می ماند، که صادقانه بگویم، ما برای دیدن آن تلاش می کنیم.

ممکن است یک رویداد کوچکتر در سال 2024 برگزار شود، نه بی شباهت به رویداد Motor Bella که در سپتامبر 2021 برگزار شد. موتور بلا که برای بار دوم به دلیل همه گیری کووید لغو شد، نه در دیترویت بلکه در M-1 Concourse در پونتیاک برگزار شد. میشیگان این یک رویداد کاملاً در فضای باز بود که مشارکت کمی از خودروسازان را شاهد بود.

برای این موضوع، نمایشگاه های کامل 2022 و 2023 در دیترویت نیز مورد توجه خودروسازان قرار نگرفت. در حالی که نمایش‌های پیش از همه‌گیری اغلب انواع مفهومی و اولین خودروهای جدید را داشتند، خبر مهم در طول هر دو سال، نسل هفتم موستانگ برای سال 2022 و تعداد انگشت شماری فیس لیفت در اواسط چرخه در سال جاری بود.

با این حال، بازگشت به ژانویه می تواند مشکل دیگری ایجاد کند. نمایشگاه CES در لاس وگاس به یک مقصد محبوب برای خودروسازان تبدیل شده است تا اولین نمایشگاه را برگزار کنند، به خصوص زمانی که شامل برخی از پیشرفت های تکنولوژیکی باشد. اعتقاد بر این است که تغییر به سپتامبر برای کمک به جبران برخی از این موارد انجام شده است، اما این فاصله زمانی نیز با نمایشگاه بزرگ IAA مونیخ در آلمان که اواخر ماه برگزار شد، در تضاد است.



منبع