نمونه اولیه Acura Integra Type S HRC بسیار سبک تر از خودروی استاندارد است


  • آکورا اخیراً در هفته خودروی مونتری، یک Integra Type S به شدت ارتقا یافته رونمایی کرد.
  • این تایپ S که توسط شرکت مسابقه‌ای هوندا توسعه یافته است، کاهش وزن 200 پوندی و نیروی رو به پایین بیشتر را نسبت به مدل استاندارد نشان می‌دهد.
  • همه این موارد پیش‌نمایش لوازم جانبی عملکرد «بالقوه» آینده برای Integra Type S است.

بخش مسابقه هوندا، HRC، با Acura Integra Type S سر و صدا کرده است. با اولین حضور خود در هفته خودروی مونتری، نمونه اولیه Integra Type S HRC پیش نمایش یک خط بالقوه آینده عملکرد قطعات برای هات هاچ است. در یک کلام راد است.

بارزترین به روز رسانی های هوا هستند. یک اسپلیتر جدید، دریچه‌های بزرگ‌تر در کاپوت، دامن‌های کناری جدید، و به‌طور برجسته، یک بال بزرگ قابل تنظیم در پشت وجود دارد. این شبیه به پکیج هوای توسعه یافته برای خودروی مسابقه ای Integra Type S است و آکورا می گوید این کیت هم نیروی رو به پایین و هم پایداری در سرعت بالا را در مقایسه با خودروی جاده استاندارد بهبود می بخشد.

آکورا با کاپوت فیبر کربنی جدید، کارت‌های درب عقب، صندلی‌های سطلی Recaro در جلو و حذف صندلی عقب، توانست 200 پوند از وزن خودروی جاده‌ای کم کند. به جای صندلی‌های عقب، یک قطعه مسدودکننده فیبر کربن و مهاربندی شاسی اضافی که با رنگ بدنه مروارید زرد ایندی رنگ آمیزی شده است. آکورا تهویه مطبوع را نیز حذف کرد. با توجه به وزن استاندارد Type S در حدود 3219 پوند، صرفه جویی 200 پوندی در اینجا قابل توجه است.

نمونه اولیه Acura Integra Type S HRC
نمونه اولیه Acura Integra Type S HRC

آکورا

لاستیک‌های استاندارد به نفع پیرلی P-Zero Trofeo روپیه‌ای متمرکز بر پیست هستند. آنها چرخ های آهنگری جدید را با انحراف بیشتری نسبت به آلیاژهای استاندارد می پوشانند که به نمونه اولیه Type S HRC 30 میلی متر بیشتر عرض مسیر در جلو و عقب می دهد. پشت چرخ‌ها روتورهای ترمز دو تکه جدید با کالیپرهای شش پیستونه برمبو در جلو قرار دارند. از لحاظ شاسی، نمونه اولیه Type S HRC دارای کویل اوورهای قابل تنظیمی است که ارتفاع سواری را به میزان 15 میلی متر کاهش می دهد، صفحات کمبر خودروی مسابقه ای Type S و یک میله ضد غلتک قابل تنظیم در عقب.

هیچ افزایش قدرتی وجود ندارد، اما 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ از یک اینترکولر بزرگتر، خنک کننده روغن دوقلو و سیستم اگزوز خودروی مسابقه ای Type S بهره می برد.

Acura هنوز در دسترس بودن یا قیمت قطعات را تایید نکرده است، اما ما دلایل زیادی داریم که باور کنیم HRC این ارتقاء را به عنوان لوازم جانبی برای Type S ارائه خواهد کرد. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا آنها را امتحان کنیم.



منبع