نیسان اسکای لاین GT-R توسط هنرمندی برای دوران مدرن بازسازی شده است

نیسان می گوید که نسل دیگری از GT-R در حال رخ دادن است، اما این شرکت نشان نمی دهد که این خودرو چه زمانی می رسد. شایعات حاکی از آن است که یا به شدت برقی شده است یا یک خودروی الکتریکی کامل. هر چیز دیگری یک راز است. حتی تصاویر جاسوسی برای حدس و گمان وجود ندارد.

کاپوت به سمت عقب حرکت می کند و کانال های NACA در نزدیکی شیشه جلو وجود دارد. شکل کلی در نوک بینی پایین می آید. این ظاهر بیشتر شبیه به GT-R فعلی است تا ظاهری صاف تر از مدل R34.

نیسان اسکای لاین GT-R که توسط هنرمندی برای دوران مدرن در قسمت بالا طراحی شده است

در عقب، چراغ‌های دایره‌ای عقب، علامت تجاری طراحی GT-R هستند. در این تعبیر، هیچ روشنایی در مرکز وجود ندارد، که باعث می شود کمی شبیه خروجی های اگزوز به نظر برسند.

در پروفایل می توانید شباهت های GT-R فعلی را ببینید. خط سقف زاویه دار، خط شانه به شدت چین خورده و فلرهای زاویه دار گلگیر عقب از این مدل هستند. یک اسپویلر ظریف روی سقف وجود دارد و یک بال بلند به عرشه عقب متصل است.

به نظر می رسد نیسان GT-R به دوران بازنشستگی نزدیک می شود، به خصوص پس از حذف آن از بازارهای اروپا و استرالیا. هنرمندان رومن میاه و آوانته دیزاین تصور می‌کنند که این کوپه اسپرت چگونه در آینده با نگاهی به گذشته خودرو ممکن است تکامل یابد. در اینجا رندر آنها است که نسل آینده R36 را در نظر می گیرد.

GT-R فعلی برای مدل سال 2009 در ایالات متحده عرضه شد. نیسان به تدریج این مدل را با افزایش توان خروجی از موتور 3.8 لیتری توئین توربو V6 بهبود بخشید. این رقم از 480 اسب بخار شروع شد و در نیسمو به 600 اسب بخار رسید. GT-R50 با عملکرد محدود 710 اسب بخار قدرت دارد.

قسمت جلویی شباهت زیادی به ظاهر جعبه ای نسل R34 Skyline GT-R دارد. طراحی مدرن شامل نوارهای افقی LED در قسمت بیرونی چراغ های جلو و در قسمت پایینی است. جلوپنجره بالایی نسبتاً باریک است، اما ورودی بسیار بزرگتری در زیر آن وجود دارد.