نیسان اسکای لاین GT-R توسط هنرمندی برای دوران مدرن بازسازی شده است

نیسان اسکای لاین GT-R که توسط هنرمندی برای دوران مدرن در قسمت بالا طراحی شده است

نام GT-R نامی قابل احترام برای نیسان اسکای لاین است. اولین آنها در سال 1969 با استفاده از یک موتور 2.0 لیتری 6 خطی با قدرت 160 اسب بخار وارد بازار شد. در حالی که پلاک نام همیشه بخشی از خط تولید نبود، هر زمان که نام دوباره وارد می شد سروصدا به پا می کرد.





منبع

نیسان می گوید که نسل دیگری از GT-R در حال رخ دادن است، اما این شرکت نشان نمی دهد که این خودرو چه زمانی می رسد. شایعات حاکی از آن است که یا به شدت برقی شده است یا یک خودروی الکتریکی کامل. هر چیز دیگری یک راز است. حتی تصاویر جاسوسی برای حدس و گمان وجود ندارد.

در عقب، چراغ‌های دایره‌ای عقب، علامت تجاری طراحی GT-R هستند. در این تعبیر، هیچ روشنایی در مرکز وجود ندارد، که باعث می شود کمی شبیه خروجی های اگزوز به نظر برسند.

GT-R فعلی برای مدل سال 2009 در ایالات متحده عرضه شد. نیسان به تدریج این مدل را با افزایش توان خروجی از موتور 3.8 لیتری توئین توربو V6 بهبود بخشید. این رقم از 480 اسب بخار شروع شد و در نیسمو به 600 اسب بخار رسید. GT-R50 با عملکرد محدود 710 اسب بخار قدرت دارد.

کاپوت به سمت عقب حرکت می کند و کانال های NACA در نزدیکی شیشه جلو وجود دارد. شکل کلی در نوک بینی پایین می آید. این ظاهر بیشتر شبیه به GT-R فعلی است تا ظاهری صاف تر از مدل R34.

به نظر می رسد نیسان GT-R به دوران بازنشستگی نزدیک می شود، به خصوص پس از حذف آن از بازارهای اروپا و استرالیا. هنرمندان رومن میاه و آوانته دیزاین تصور می‌کنند که این کوپه اسپرت چگونه در آینده با نگاهی به گذشته خودرو ممکن است تکامل یابد. در اینجا رندر آنها است که نسل آینده R36 را در نظر می گیرد.

در پروفایل می توانید شباهت های GT-R فعلی را ببینید. خط سقف زاویه دار، خط شانه به شدت چین خورده و فلرهای زاویه دار گلگیر عقب از این مدل هستند. یک اسپویلر ظریف روی سقف وجود دارد و یک بال بلند به عرشه عقب متصل است.

قسمت جلویی شباهت زیادی به ظاهر جعبه ای نسل R34 Skyline GT-R دارد. طراحی مدرن شامل نوارهای افقی LED در قسمت بیرونی چراغ های جلو و در قسمت پایینی است. جلوپنجره بالایی نسبتاً باریک است، اما ورودی بسیار بزرگتری در زیر آن وجود دارد.