نیسان می گوید که نسل دیگری از GT-R در حال رخ دادن است، اما این شرکت نشان نمی دهد که این خودرو چه زمانی می رسد. شایعات حاکی از آن است که یا به شدت برقی شده است یا یک خودروی الکتریکی کامل. هر چیز دیگری یک راز است. حتی تصاویر جاسوسی برای حدس و گمان وجود ندارد.
کاپوت به سمت عقب حرکت می کند و کانال های NACA در نزدیکی شیشه جلو وجود دارد. شکل کلی در نوک بینی پایین می آید. این ظاهر بیشتر شبیه به GT-R فعلی است تا ظاهری صاف تر از مدل R34.
در عقب، چراغهای دایرهای عقب، علامت تجاری طراحی GT-R هستند. در این تعبیر، هیچ روشنایی در مرکز وجود ندارد، که باعث می شود کمی شبیه خروجی های اگزوز به نظر برسند.
در پروفایل می توانید شباهت های GT-R فعلی را ببینید. خط سقف زاویه دار، خط شانه به شدت چین خورده و فلرهای زاویه دار گلگیر عقب از این مدل هستند. یک اسپویلر ظریف روی سقف وجود دارد و یک بال بلند به عرشه عقب متصل است.
نام GT-R نامی قابل احترام برای نیسان اسکای لاین است. اولین آنها در سال 1969 با استفاده از یک موتور 2.0 لیتری 6 خطی با قدرت 160 اسب بخار وارد بازار شد. در حالی که پلاک نام همیشه بخشی از خط تولید نبود، هر زمان که نام دوباره وارد می شد سروصدا به پا می کرد.
8 عکس ها