بازار خودرو در تلاش است تا به سرعتی که چند سال پیش داشت بازگردد و خودروسازان دائماً رویکردهای جدیدی را برای ارتباط با مشتریان بالقوه جدید امتحان می کنند. نیسان اکنون برنامه اجاره خود را با افزودن محصول موسوم به SignatureFLEX گسترش می دهد که به مشتریان قرارداد اجاره سالانه 5000 مایل را ارائه می دهد. این برنامه توسط Nissan Motor Acceptance توسعه یافته است و در حال حاضر برای سه مدل از مدل های سواری این شرکت در دسترس است.
سال گذشته، نیسان برنامه اجاره سالانه 10000 مایل را راه اندازی کرد که به سرعت به محبوب ترین قرارداد در میان مشتریان جدید تبدیل شد. در سال 2020، این شرکت ژاپنی همچنین 12000 مایل اجاره داشت که حدود 67 درصد از اجاره خودروهای جدید را در آن سال به خود اختصاص داد. اکنون، نیسان پس از تجزیه و تحلیل دادههای مشتریان از Nissan Motor Acceptance، پتانسیل بسیار زیادی در قرارداد اجاره مسافت پیموده شده کمتر میبیند.
NMAC در حال حاضر کارمندان نمایندگی خود را آموزش می دهد تا به مشتریان کمک کند تصمیم بگیرند که آیا برنامه جدید اجاره 5000 مایلی برای آنها مناسب است یا خیر. جیم دی ترود، معاون فروش و بازاریابی NMAC به این موضوع گفت اخبار خودرو نمایندگیهای این برند گزارش میدهند که مشتریانشان گزینههای مسافت پیمودهتری را میخواهند و این انگیزه شرکت برای راهاندازی برنامه جدید SignatureFLEX است.
دی ترود به این نشریه گفت: ترجیح میدهم این اصطلاح با عادات رانندگی آنها همخوانی داشته باشد و نه در جایی که واقعاً هزینههای اضافی را متحمل میشوند در مقابل تهیه پیشنویس اجارهنامه در ابتدا با مدت 10000 یا 12000 مایلی که بهتر با نیازهای آنها مطابقت دارد. “این یک گزینه عالی برای کسی است که به مایل زیادی نیاز ندارد اما همچنین می خواهد در طول مدت اجاره به جای پایان اجاره، انعطاف پذیری داشته باشد.”