
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
نیسان مورانو 2025: همین است
- نیسان مورانو 2025 نسل چهارم این کراس اوور دائمی را معرفی می کند.
- نمای بیرونی بازطراحی شده با خطوط واضح تر، فضای داخلی دیجیتال با دو نمایشگر 12.3 اینچی و یک پیشرانه جدید از ویژگی های آن است.
- قیمت آن نزدیک به زمانی که در اوایل سال 2025 به فروش می رسد اعلام خواهد شد.
نیسان مورانو 2025 را "بهشت جاده" می نامد. این اولین مورانو است که صندلی های جلو را به صورت اختیاری ماساژ می دهد همه مورانو یک کابین دیجیتال جدید با دو نمایشگر 12.3 اینچی دارد. این اولین خودرویی است که دارای چرخ های 21 اینچی است که در مدل های پلاتنوم موجود است. این خودرو به صورت استاندارد با مجموعه کمک راننده نیسان Safety Shield 360 عرضه می شود. کاملاً از جلو به عقب بازطراحی شده است. زیر پوست، یک پیشرانه جدید وجود دارد که از شر CVT نامطلوب خلاص می شود.
با توجه به معرفی مورانو در سال 2015، ما گمان می کنیم که برخی آن را یک مدل جدید بنامند من دیر اومدم همه می توانند آن را بزرگ تر بدانند، هرچند اندک - نسل چهارم کراس اوور 2.6 اینچ پهن تر است و نزدیک به 2 اینچ فاصله اضافی از زمین دارد. طول و ارتفاع کلی تقریباً مشابه مدل قبلی است و فاصله بین دو محور 111.2 اینچی مشابه است. این به معنای ابعاد داخلی مشابه با فضای پا کمی کمتر (36.3 اینچ) در پشت در مقابل فضای پا بیشتر (44.3 اینچ) در جلو است.



آوریل
اما جذابیت مورانو هرگز در مورد ابعاد داخلی دقیق نبود. از زمان عرضه آن در سال 2003، ادعای شهرت این کراس اوور، طراحی متمایز آن بوده است، و این امر امروز نیز صادق است. نیسان ایده تقسیم نور را در خود جای داده است، چراغ های جلوی زاویه دار و زوایای متضاد شدید را به نفع چراغ های باریک در بالای جلوپنجره تقریباً متقارن کنار می گذارد. این تفاوت چندانی با Kicks جدید ندارد، اگرچه نیسان تم V-Motion را در جلو و وسط با صورتک پهن مورانو و LED های ادغام شده در گوشه های جلوپنجره نگه می دارد.
در قسمت عقب، آینه های جانبی از ستون A به درها منتقل شده اند. گلگیرهای جلویی با انحنای تهاجمی نسل سوم مورانو اکنون دارای خطوط بدنه صافی هستند که به سمت عقب کشیده شده اند، جایی که با بازوهای عقب گشاد شده تلاقی می کنند. جلوپنجره ستون D مورانو - ویژگی طراحی که از نسل اول ادامه داشته است - هنوز وجود دارد اما با تزئینات کرومی که خط سقفی کوپه مانند ایجاد می کند جبران می شود. قسمت عقب کاملاً بازطراحی شده دارای چراغ های عقب باریکی است که عرض درب عقب را می پوشاند. شیار پلاک به پایین فاسیای عقب منتقل شده است. به گفته نیسان، همه اینها در سبک «پریمیوم تر» برای کراس اوور سایز متوسط \u200b\u200bبه اوج می رسد.

آوریل
یک بازطراحی رادیکال تر - و بسیار مورد نیاز - در داخل در حال انجام است. نمایشگرهای دوگانه فوق، نمای داخلی مورانو 2025 را مشخص می کنند که تقریباً تمام تابلوهای فیزیکی را برای کنترل های دیجیتال و لمسی مشابه آریا حذف می کند. Google داخلی بخشی از بسته فناوری است که همچنین شامل گزینه هایی مانند ProPilot Assist 1.1، Invisible Hood View برای «دیدن» مؤثر از داخل محفظه موتور، و یک دوربین هوشمند سه بعدی در اطراف است.
نمایشگر دیجیتالی درایور برای چندین نمایشگر قابل تنظیم است و یک صفحه نمایش رنگی اختیاری در سطوح انتخابی موجود است. شما CarPlay بی سیم و Android Auto را به عنوان تجهیزات استاندارد دریافت می کنید، و نیسان لغو فعال صدا را نیز به لیست استاندارد اضافه می کند. برای یک استریو 10 بلندگوی Bose باید هزینه اضافی بپردازید.
طراحی مجدد جامع با یک پیشرانه کاملاً جدید همراه است. V-6 و CVT قدیمی مدت هاست که از بین رفته اند و با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو تراکم متغیر نیسان که به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل شده است، جایگزین شده اند. در مورانو، این موتور 241 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این 19 اسب بخار کمتر از مدل قبلی است، اما 20 پوند فوت گشتاور بیشتر. در مورد گیربکس، همچنان چرخ های جلو را در پیکربندی استاندارد به حرکت در می آورد. سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری است.
قیمت مورانو 2025 نزدیک به تاریخ فروش آن که در حال حاضر برای اوایل سال آینده تعیین شده است، اعلام خواهد شد. بر اساس قیمت فعلی، ما انتظار داریم که MSRP از محدوده پایین 40000 دلار شروع شود. محدوده AWD Platinum احتمالاً بیش از 50000 دلار خواهد بود.

45 عکس
آوریل
منبع