GT-R فعلی در سال 2007 عرضه شد، اما طراحی آن حتی قدیمی تر از آن است. کانسپت Skyline GT-R سال 2001 را به خاطر دارید؟ در حالی که ابرخودروها از چرخه عمر معمولی شش تا هفت ساله خودروهای معمولی پیروی نمی کنند، گودزیلا به اندازه خاک قدمت دارد. به سرعت به سال 2024 برسید و نسل R35 هنوز بازنشسته نشده است. یکی از مدیران نیسان نشان می دهد که ماشین V-6 قدیمی در حال چسبیدن است.
صحبت با مجله استرالیایی راندنمعاون ارشد نیسان قول داده است که “از GT-R نیمه کاره استفاده نکنیم، هدف این نیست.” فرانسوا بیلی اضافه کرد که این خودروساز همچنان به ساخت خودروهای اسپرت متعهد است و اشاره کرد که در نیسان برای ساخت یک مینی ون شغلی پیدا نکرده است. این شرکت به هر حال آن بخش را با چندین باربری خانوادگی تحت پوشش دارد، اگرچه هیچ کدام در ایالات متحده فروخته نمی شوند.
![<p>مفهوم نیسان Hyper Force 2023</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=](https://cdn.motor1.com/images/static/16x9-tr.png)
کانسپت نیسان Hyper Force 2023
R36 به این زودی راه اندازی نخواهد شد زیرا exec شرکت استدلال می کند که فناوری EV برای این نوع برنامه کاربردی با کارایی بالا آماده نیست. فرانسوا بیلی به باتریهای حالت جامد اشاره میکرد که قبل از سال 2028 عرضه نمیشوند. مفهوم وحشی Hyper Force سال گذشته با 1341 اسب بخار قدرت، به چشمانداز یک GT-R کاملاً الکتریکی با فناوری باتری پیشگامانه اشاره کرد.
به طور جداگانه، معاون مهندسی پیشرانه نیسان اروپا در مورد باتری های حالت جامد صحبت کرد. صحبت کردن با خودکار اکسپرسمتیو رایت استدلال کرد که آنها با افزایش سرعت شارژ و چگالی انرژی، “تغییر دهنده بازی” خواهند بود. او ادامه داد که باتریهای حالت جامد یکی از مشکلات اصلی خودروهای برقی فعلی را برطرف میکنند – وزن. نصب یک باتری کوچکتر باعث از بین رفتن چربی می شود، که دنیای متفاوتی را برای خودروهای پرفورمنس مانند GT-R ایجاد می کند. مدل فعلی ترازو 3865 پوند با طعم نیسمو 222885 دلار است.
نیسان آزمایش نمونه اولیه یک خودروی برقی مجهز به باتری های حالت جامد را در سال 2026 و قبل از عرضه مدل تولیدی آن در سال 2028 آغاز خواهد کرد. پیشرو در این راه یک “خودروی تولید ژاپن” خواهد بود، اما هویت آن در حال حاضر فاش نشده است. در واقع، بعید است GT-R جدید تا سال 2029 یا 2030 وارد بازار شود. با فرض اینکه خودروی فعلی تا آن زمان باقی بماند، R35 تا پایان دهه 23 ساله خواهد شد.
![<p>مفهوم نیسان Hyper Force 2023</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=](https://cdn.motor1.com/images/static/16x9-tr.png)
کانسپت نیسان Hyper Force 2023