نیسان کیکس 2025 سرانجام به چهار چرخ متحرک تبدیل شد


هنگامی که برای اولین بار در جولای 2023 نمونه های اولیه استتار شده نسل بعدی نیسان کیکس را دیدیم، می دانستیم که تغییرات قابل توجهی در کراس اوور کوچک نیسان در راه است. اکنون، روکش‌ها برداشته شده‌اند و ما با طراحی بسیار متقارن روبرو هستیم که کمی بزرگ‌تر است و پانچ عالی دارد. به نیسان کیکس 2025 سلام کنید.

بلافاصله متوجه خواهید شد که جلوپنجره V-Motion نیسان از بین رفته است. در حقیقت، هیچ اشاره ای به V-Motion در هیچ کجای بیانیه مطبوعاتی Kicks وجود ندارد. با این حال، با دقت به چهره جدید نگاه کنید و بقایای زبان طراحی قدیمی را خواهید دید. منافذ روی توری تیغه‌ای به سمت داخل متمایل می‌شوند و به یک برآمدگی در بالای فاسیا ختم می‌شوند. در بالا، چراغ های جلو باریک نیز در لبه های داخلی به سمت پایین زاویه دارند. ظاهری بسیار تمیز و مورب دارد که با یک خط کمربند بلند و مستقیم به سمت عقب کشیده می شود.

نیسان کیکس 2025
نیسان کیکس 2025
نیسان کیکس 2025

چیزها در پشت کمی جالب تر هستند. نیسان موتیف سقف شناور را با ظاهری دو رنگ در دسترس حفظ می‌کند و Kicks در ستون نیز همچنان وجود دارد. جای خود را به یک دروازه عقبی کمتر مسدود شده با چراغ های عقب عمودی برجسته که در گوشه ها نصب شده اند، می دهد. به طور کلی، ظاهر بسیار متفاوتی در مقایسه با Kicks خروجی دارد. نسخه جدید ظاهری بزرگتر و صاف تر دارد.

این فقط یک ظاهر نیست. نیسان می گوید Kicks 2025 بزرگتر است، اگرچه هنوز مشخصات دقیقی در دسترس نیست. به ما گفته شده است که بیش از یک اینچ فضای شانه بیشتری برای سرنشینان جلو و عقب وجود دارد، در حالی که سرنشینان عقب کمی کمتر از یک اینچ اضافی برای زانوها دارند. با بالا بودن صندلی‌های عقب، 30 فوت مکعب بیشتر فضای بار یا 60 مکعب بیشتر با تا شدن صندلی‌های عقب دارید. نیسان می گوید که این فضا بهترین در کلاس است و فضای باز 40.3 اینچی عقب نیز به عنوان بهترین در کلاس ذکر شده است.

نیسان کیکس 2025

مطمئناً فضا در یک SUV کوچک مهم است، اما ما گمان می‌کنیم که سرنشینان بیشتر به ارتقای دیجیتال Kicks علاقه مند شوند. فضای داخلی جدید به لطف وجود یک جفت صفحه نمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی مرکز راننده کاملاً متفاوت است. اندازه این صفحه نمایش مرکزی تا 12.3 اینچ است و یک صفحه نمایش 7 اینچی به صورت استاندارد نصب شده است. مجموعه‌ای از فناوری‌ها را کنترل می‌کند که شامل دوربین‌های اختیاری با دید فراگیر 360 درجه و سیستم صوتی 10 بلندگوی Bose می‌شود. Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم در سیستم تعبیه شده‌اند.

در زیر همه اینها، شما یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر جدید با 141 اسب بخار قدرت و 140 پوند فوت گشتاور را خواهید دید که توسط یک CVT مدیریت می شود. و برای اولین بار، می توانید این نیرو را با سیستم هوشمند تمام چرخ محرک نیسان به هر چهار چرخ ارسال کنید. به این ترتیب، نیسان یک حالت برفی را اضافه می کند که به طور خاص برای عملکرد تمام پنجه در سطوح لغزنده طراحی شده است.

نیسان کیکس 2025
نیسان کیکس 2025

کمک بیشتر رانندگان ویژگی هایی مانند ترمز اضطراری خودکار، هشدار ترافیک متقابل عقب، ترمز خودکار عقب و هشدار خروج از خط هستند که همگی بخشی از سیستم سپر ایمنی 360 استاندارد نیسان هستند. به تریم SR بروید و ProPilot را دریافت خواهید کرد که کمک فرمان را اضافه می کند. نیسان مشتاق است اشاره کند که این اولین مورد نیز برای Kicks است.

این همه هزینه چقدر خواهد بود؟ نیسان آماده بحث در مورد قیمت نیست اما قول داده است که اطلاعات قبل از تاریخ فروش در اواخر تابستان امسال منتشر شود. به عنوان مرجع، Kicks 2024 با احتساب هزینه مقصد، از 22440 دلار شروع می شود. با تغییرات شدید طراحی و افزایش قدرت، می توان تصور کرد که Kicks 2025 از جایی در محدوده متوسط ​​​​20000 دلار شروع شود.



منبع