موردی که در این ویدیو وجود دارد به دور از انبار است. هنوز هم یک موتور 2.6 لیتری شش سیلندر خطی دارد، اما یک توربوی تک و عظیم جایگزین جفت اصلی می شود. خروجی ادعا شده حدود 1000 اسب بخار (746 اسب بخار) و 710 پوند فوت (963 نیوتن متر) است. با توجه به زمان تعویض دنده توسط راننده، به نظر می رسد که خط قرمز موتور حدود 9000 دور در دقیقه باشد. یک گیربکس شش سرعته متوالی جایگزین گیربکس دستی اصلی می شود.
نسل R33 Skyline GT-R در سال 1995 جایگزین R32 شد. همچنان از RB26DETT استفاده میکرد اما ظاهر بیرونی کمی شیکتر در مقایسه با مدل قبلی داشت.
14عکس ها
این نیسان اسکای لاین به قدری قدرت دارد که سوزن سرعت سنج می تواند تمام طول صفحه را بپیچد و درست قبل از علامت صفر متوقف شود. GPS تنها راه برای اطلاع از سرعت حرکت خودرو در اتوبان است.
از آنجایی که می توانید وسایل نقلیه 25 ساله یا بیشتر را به ایالات متحده وارد کنید، کل محدوده R32 Skylines برای وارد کردن به این کشور در دسترس است. GT-R در صدر این محدوده قرار دارد، اما درجات پایین تری نیز با نیروگاه های شش و حتی چهار گلدانی کم قدرت وجود دارد. با برخی از این موتورها، سبک بدنه سدان نیز موجود است.
زمانی که در سال 1989 معرفی شد، نسل R32 Skyline GT-R اولین خودرویی بود که در 16 سال گذشته از این نام استفاده کرد. نیسان مطمئن شد که با صدای بلند برمی گردد. قدرت از موتور 2.6 لیتری تویین توربو شش خطی RB26DETT تامین می شد. تولید رسمی 276 اسب بخار (206 کیلووات) بود که دلیل آن توافق آقایان بین خودروسازان ژاپنی بود که ارقام بالاتر از این رقم را منتشر نکنند. تعداد واقعی به احتمال زیاد بیشتر بود. این پیشرانه شامل سیستم چهار چرخ متحرک ATTESA E-TS و یک جعبه دنده پنج سرعته دستی بود.
با خروجی برق چهار رقمی، شتاب گیری برای این GT-R بدون دردسر است. راننده می تواند دنده ها را بکوبد و به سرعت سرعت بگیرد. سوزن سرعت سنج زمان زیادی را از 180 کیلومتر در ساعت (112 مایل در ساعت) می گذراند، جایی که صفحه کلید خالی است. در طول یک بار دویدن، GPS به طور خلاصه سرعت 302 کیلومتر در ساعت (188 مایل در ساعت) را نشان می دهد.