سازنده کیت بدنه ژاپنی Liberty Walk در ارائه ظاهری وحشیانه تر به خودروها با گلگیرهای عریض تر و سپرهای خراش دهنده زمین تخصص دارد. اکنون آن سبک پر زرق و برق را در جدیدترین نیسان Z به کار میبرد و نتیجه به همان اندازه که انتظار دارید چشمنواز است.
کیت بدن لیبرتی واک در شش تکه عرضه می شود. با شروع از جلو، یک سپر و فاسیا جدید وجود دارد. در مقایسه با Z استاندارد (مقایسه زیر را ببینید)، خودروی تیونینگ شده دماغه ای نوک تیز دارد، و بخش باز اکنون تقریباً به کل عرض خودرو کشیده شده است. همچنین یک کاپوت جدید با شکلی شبیه به قسمت استوک وجود دارد، اما اکنون بخشهایی با تهویه در نزدیکی ستونهای A وجود دارد. نتیجه ظاهری بسیار تهاجمی تر از ظاهر کارخانه است.
گلگیرهای پهن یک ویژگی متمایز است که لیبرتی واک در بسیاری از کیت های بدنه خود گنجانده است و این Z نیز تفاوتی ندارد. آنها دارای بست های آشکار هستند که در آن قطعات به پهلوهای خودرو متصل می شوند. آنهایی که در عقب قرار دارند در امتداد لبه پشتی به سمت داخل مخروط می شوند، که اجازه می دهد بخشی از تایر به بیرون نگاه کند.
یک اسپویلر سه تکه عقب به نوک دم متصل می شود. به نظر می رسد برداشت تهاجمی تر از آنچه نیسان در Z Nismo ارائه می دهد. سپر اصلاح شده یک دیفیوزر شبیه سازی شده را بین خروجی های اگزوز قرار می دهد.
برای نشان دادن کیت بدنه، Liberty Walk این Z را با برخی ارتقاهای زیبایی شناسی اضافه می کند. بر روی چرخ های هشت پره با روکش فلزی به سبکی شبیه به طراحی کلاسیک Minilite سوار می شود. لوله های اگزوز با قطر بیشتر با رنگ آبی برای نوک ها وجود دارد. در داخل، شرکت مجموعه ای از صندلی های اسپرت عروس را به خودرو می دهد.
13 عکس ها
طبق صفحه Liberty Walk، کیت بدنه شش تکه برای تهیه قطعات پلاستیکی تقویتشده با فایبرگلاس (FRP) 9328 دلار آمریکا یا برای قطعات پلاستیکی تقویتشده با فیبر کربن (CFRP) 11583 دلار هزینه دارد. یک بسته بدون گلگیرهای عریض 6578 دلار FRP یا 8833 دلار CFRP است.
اگر رنگ نارنجی Liberty Walk Z را در این عکس ها دوست دارید، اخیراً یاد گرفتیم که ممکن است سایه مشابهی به پالت رنگ خودرو در ایالات متحده بیاید. ما این وسیله نقلیه را در این رنگ کدو تنبلی در بازدید از موزه میراث نیسان در ژاپن دیدیم.