هتل های لوکس تهران رزرو هتل های لوکس تهران اقامت 24

هتل های لوکس تهران رزرو هتل های لوکس تهران اقامت 24

بد نیست چند نکته را نیز در هنگام رزرو هتل در نظر داشته باشید تا یک سفر و اقامت خوشایند تجربه کنید. با چند قدم پیاده می‌توانید به خیابان ولیعصر رسیده و از طریق اتوبوس، مترو و تاکسی از جاذبه‌های اطراف، دیدن کنید. کوچه تمدن با چترهای آویزان دلنشین، پارک لاله، پارک ساعی، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش و مراکز تجاری و اداری مختلف اطراف این هتل واقع شده‌اند.

مسمومیت غذایی ۳۷ دانشجوی تهرانی/ بیماران به ۳ بیمارستان منتقل شدند

این هتل در یک فضای گرم و صمیمی از مهمانان خود پذیرایی هتل پرشین پلازا به عمل می‌آورد. چیدمان هتل کارون آمیزه‌ای از سبک مدرن و سنتی است و عناصر خوش نقش‌ونگار در بخش‌های مختلف این هتل، به جذابیت بصری آن می‌افزاید. این هتل در فاصله نزدیک خیابان ولیعصر قرار دارد؛ بنابراین خیلی راحت می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تجاری مختلف دسترسی داشته باشید. پارک ساعی، پارک لاله، پارک شفق، موزه هنرهای معاصر، پیاده‌راه شهریار در فاصله چند دقیقه‌ای با ماشین از این هتل واقع شده‌اند. هتل 4 ستاره هویزه تهران نیز توانسته است در عرصه هتل‌داری خوش بدرخشد و از بهترین هتل های تهران باشد. این هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت تا محیطی مدرن و دل‌پذیر برای مهمانان خود فراهم کند.

  • اين هتل در شمال پايتخت در تپه‌هاي عباس آباد نزديک به مجموعه فرهنگي بزرگي چون کتابخانه ملي واقع شده است.
  • این هتل ۲۰ طبقه دارای ۹۸ اتاق و ۱۱۷ تخت است که می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته و دو تخته استاندارد، سوئیت پرزیدنتال دونفره و اتاق دو تخته توئین استاندارد و کینگ اقدام کنید.
  • اما امتیازات بهترین هتل های تهران تنها در خدمات اقامتی خلاصه نشده‌اند.
  • از جمله اتاق ها و سوئیت های خاص این هتل 5 ستاره تهران، می توان به سوئیت اسکای و …
  • این‌ اقامتگاه ۵ ستاره دارد و هرکدام از واحد اقامتی‌اش امکانات کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اتاق های یک و دو تخته مساحتی برابر با 25 مترمربع دارند و نمایی از شهر یا کوه های اطراف را به شما هدیه می دهند.

ارتفاع این هتل موجب می شود تا با اقامت در این هتل چشم اندازی زیبا از کوهستان البرز داشته باشید. ساختمان هتل پارسیان آزادی تهران ۲۶ طبقه دارد به این ترتیب چشم اندازی تماشایی از پایتخت را به میهمانانش هدیه می کند. در این هتل می توانید انواع اتاق های یک تخته و دو تخته دبل و تویین استاندارد را با امکاناتی ویژه و بروز رزرو نمایید. اگر هم ترجیح می دهید؛ فضایی بزرگتر با امکاناتی بیشتر در اختیار داشته باشید سوئیت های شیک این هتل مناسب شما خواهد بود.

برای مشاهده خدمات و امکانات این اقامتگاه لاکچری تهرانی ها به سایت اینترنتی آن در  این لینک مراجعه نمایید. اگر به قصد گردش در مناطق شمالی شهر تهران عازم این کلانشهر هستید، اقامت در PARSIAN EVIN HOTEL را توصیه میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هتال پارسیان اوین در این لینک مراجعه فرمایید.

توصیه هایی برای لاکچری گردهای تهرانی

این بار می‌رسیم به هتل ۴ ستاره پارسیان اوین که ۱۵۰ اتاق و سوییت لوکس دارد. هتل پرشین پلازا یکی از هتل های نوساز تهران است که از ۱۳۹۷ کارش را شروع کرده و در منطقه اداری عباس‌آباد قرار دارد. پشت نمای سفید و شیشه‌های لاجوردی آن ۹۶ اتاق و سوییت در ۱۶ طبقه قرار گرفته‌ است. از اتاق یک‌تخته تا سوییت دوخوابه سه‌تخته بین اقامتگاه‌های آن پیدا می‌شود. هتل آزادی تهران که قبلا اسم هایت را داشت، از هتل های قدیمی و لوکس تهران به حساب می‌آید. هتل آزادی که ادعا می‌کند دوستدار محیط‌زیست است، در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.