هدایای تبلیغاتی خاص، کاربردی و خلاقانه رایاگیفت | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

تمامی این موارد نقاط کانونی توجه مخاطبان و مشتریان محسوب می‌شوند بنابراین به راحتی می‌توانید افراد زیادی را جذب برند خود نمایید. از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و مقرون به صرفه‌ای که اغلب برندها از آن استفاده می‌کنند، تقویم‌های رومیزی هستند. شما می‌توانید این محصول را همراه با سررسیدهای جذاب و قلم‌های سفارشی خود، به مخاطبان هدف ارائه کنید. در فرآیند چاپ تقویم رومیزی، توجه به نکاتی همچون استانداردهای طراحی و چاپ، اهمیت زیادی دارد. شما باید ابعاد تقویم را متناسب با طرح و موارد کاربرد آن انتخاب کنید.

هدیه اختصاصی بورس کالای ایران (V

تندیس در واقع هدیه و یادگاریست ملموس و قابل دوام برای یک دستاورد خاص که نشان دهنده شایستگی فرد دریافت کننده است. تندیس ها اغلب برای رویدادهای ورزشی، همایش ها ، جشنواره ها و نمایشگاه ها اعطا می شوند و با متریالهای با دوام (مانند چوب، فلز یا سنگ و پلکسی ) ساخته شده و در جایگاه تبلیغاتی خاصی قرار دارند. دارای خروجی usb با قابلیت شارژ انواع دستگاه های همراه اعم از موبایل و تبلت؛ همراه با چاپ و لیزر لوگوی اختصاصی بر روی محصول نیز از جمله محصولات مرتبط با هدایای دیجیتال می باشد. کسب‌وکار شما می‌تواند در رویدادهای تبلیغاتی مانند نمایشگاه‌های تجاری و جمع‌آوری کمک‌های مالی، برگه‌های یادداشت‌ را که به صورت تمام رنگی همراه با لوگوی شما چاپ می‌شوند، به شما هدیه دهد. این محصولات برای آگاهی و شناخت برند، معرفی هویت شرکت، قدردانی و حفظ مشتری، قدردانی و حفظ کارکنان، برنامه‌های تشویقی و اصلاح رفتار، آگاهی و شناخت محصول، روابط عمومی و سرمایه‌گذاری یا فروش و تولید استفاده می‌شوند.

  • در اینجا، ما با افتخار بهترین هدایا و ایده‌های تبلیغاتی برای تقویت برند شما را به ارمغان می‌آوریم.
  • امیدواریم این مقاله شما را یک گام به مقصودتان نزدیک‌تر کرده باشد و کمکی هر چند کوچک در راستای انتخاب هدایای  تبلیغاتی و سازمانی و همچنین تهیه هدایای خاص چون خرید هدیه تولد و یا هدایای مناسبتی همچون هدیه روز دانشجو و یا دانش‌آموز و … بوده باشد.
  • امروزه، تمامی افراد به جا کلیدی و جاکارتی نیاز دارند و جای تعجب نیست که این آیتم ها در لیست هدایای تبلیغاتی قرار دارند.

هدیه‌هایی که بتواند با صرف هزینه مناسب، بیشترین بازدهی را نسبت به هزینه داشته باشد. گذشته از هدیه‌های نمایشگاهی، از دیگر انواع هدایای تبلیغاتی می‌توان به هدایای تبلیغاتی مدیریتی، سازمانی، هدایای تبلیغاتی روز مشاغل مختلف، هدایای تبلیغاتی روز مادر، روز پدر، روز دانشجو و… اشاره کرد. فروش صنایع دستی در ایران هنوز به صورت سنتی است اما آراهنر با ارائه طرح‌های جدید و اختصاصی این پوسته را شکسته است.در محصولات آراهنر خلاقیت موج می‌زند و این خلاقیت می‌تواند به ما برای ساخت خانه‌های ایرانی که با صنایع دستی ایرانی طراحی شده است کمک کند. ما با هدف ایجاد تغییری تازه و افزودن چاشنی خالقیت و نوآوری به دنیای هدایای تبلیغاتی، در سال 1394 داستان ماهور گیفت را آغاز کردیم. اگرچه در ابتدا چندان بزرگ نبودیم اما اهداف و آرمان های بزرگی در سر داشتیم که سختی های مسیر را برایمان هموار می کرد. برای نمونه کیف های لوازم آرایشی، کیف پول تبلیغاتی، خودکارهای تبلیغاتی، اسپیکرها و یا  هدفون ها می توانند از جمله هدایایی باشند که بسیار کاربردی هستند.

دفتر یادداشت تبلیغاتی طرح سانا کد 440

هدایای تبلیغاتی چنانچه فکر شده و با استراتژی درست طراحی و تولید شوند، در ارتباطات میان شرکت ها و مجموعه های تجاری، بسیار اثرگذار خواهند بود. در استودیو خلاقیت مارتیا و در بخش هدایای تبلیغاتی سازمانی، این امر مهم به خوبی و به شکلی خلاقانه انجام می پذیرد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد هدایای تبلیغاتی خاص، بسته بندی های لوکس و جذاب آنهاست. رنگ آمیزی های زیبا، کیفیت بسته‌بندی، چیدمان اقلام و … همگی در یک ترکیب و هماهنگی می درخشند. بعد از این که هدایای تبلیغاتی مشتریان در بسته‌بندی‌های زیبا و جذاب آماده ارسال شد. شما می‌توانید این بسته‌بندی‌ها را درون ساک‌های زیبا و جذاب طراحی‌شده شرکت قرار دهید.

در دنیای تجارت امروز تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. ماندگاری یک تجارت در ذهن مخاطب با دادن هدایای تبلیغاتی تثبیت می شود. ماندگاری برند در ذهن مخاطب باعث می شود تعداد مشتریان وفادار افزایش پیدا کند و در نهایت یک کسب و کار به موفقیت نزدیک تر شود.

ست مدیریتی کد ke 05

هدایای تبلیغاتی خاص، کاربردی و خلاقانه رایاگیفت | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ