هرتز ناوگان خودروهای الکتریکی خود را کاهش می دهد و تسلا مدل 3s را ارزان می فروشد


به نظر می رسد که کل EV واقعاً برای هرتز کار نمی کند. رویترز گزارش می دهد که شرکت اجاره خودرو در حال کوچک کردن ناوگان برقی خود است و منظور ما از بین بردن 20000 خودرو از خط تولید است. و در حالی که تسلا تنها برندی نیست که از خودروهای الکتریکی از طریق هرتز استفاده می‌کند، اکثر محصولات الکتریکی را پوشش می‌دهد.

این بدان معناست که اگر مشتاق خرید یک مدل 3 در گاراژ خود هستید و از خرید اجاره کارکرده نمی ترسید، می توان معاملاتی را انجام داد. یک بررسی سریع در وب سایت فروش هرتز نشان می دهد که در حال حاضر 672 تسلا از بین 712 خودروی برقی موجود به فروش می رسد و قیمت آن از 20000 دلار شروع می شود. ارزان‌ترین مدلی که ما پیدا کردیم مدل 3 استاندارد Range Plus RWD مدل 2021 است که با 92789 مایل روی کیلومترشمار با قیمت 20125 دلار فهرست شده است. فقط سه عکس با لیست موجود است، اما از بیرون بد به نظر نمی رسد. و از نظر فنی، باتری همچنان تحت ضمانت کارخانه 100000 مایلی تسلا است.

اما آیا باید از خرید اجاره برق دست دوم بترسید؟ مطابق رویترز، هزینه های گران تعمیر دلیلی است که هرتز ناوگان برقی خود را کاهش می دهد و خوب، همه ما می دانیم که اکثر خودروهای اجاره ای در مورد نحوه برخورد با آنها هنگام انجام وظیفه چه شهرتی دارند.

اگرچه ممکن است برای یک EV آنقدر بد نباشد. هرتز به‌طور خاص هزینه‌های تعمیر تصادف را عامل بزرگی می‌داند، مشکلی که خریداران مجبور نیستند با آن دست و پنجه نرم کنند. به عنوان یک خودروی الکتریکی هیچ سوالی در مورد تعمیر و نگهداری منظم گیربکس یا موتور مانند تعویض مایعات وجود ندارد. و در ایالات متحده، خودروهای برقی مستعمل که کمتر از 25000 دلار فروخته می شوند، می توانند واجد شرایط دریافت 4000 دلار اعتبار مالیاتی باشند. این عملاً قیمت مدل 3 فوق الذکر را به 16125 دلار می رساند. وسوسه انگیز.

به نظر می رسد مردم نیز وسوسه می شوند. برخی از مدل‌های 3 که قبلاً زیر 20000 دلار بودند، مدت‌هاست که از بین رفته‌اند. و در روند نوشتن این پست کوتاه، تعداد تسلاهای موجود برای خرید از 672 به 669 کاهش یافت.

آیا هرتز به طور کامل از خودروهای الکتریکی و تسلاس فاصله خواهد گرفت؟ ما با چند سوال در مورد برنامه های آینده تماس گرفته ایم، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم. در صورت دریافت پاسخ، با یک به‌روزرسانی وارد می‌شویم.



منبع