همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید! کاربلد | alfaromeoblog

سیستم‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سیستم‌های کمکی راننده این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. چری تیگو 7 یک خودرو کراس‌اور چینی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر از تیگو 5 است. تیگو 7 از سال 96 در بازار ایران، و تنها در تریم اکسلنت آن عرضه شد، اما در سال 97 تریم IE آن نیز ارائه شد. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. فیدلیتی دومین خودرو شاسی‌بلند چینی بهمن خودرو با برند اختصاصی است که درواقع جتور X70S است که در سال 2018 توسط چری به بازار چین عرضه شده بود و در سال 1400 توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار ایران نیز شد.

  • اکثر مدل‌های بزرگتر می‌توانند وزنی بیشتر از 9.000 پوند یا جسمی معادل یک قایق بزرگ را بکسل کنند.
  • برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم.
  • امکانات رفاهی فیدلیتی نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دیجیتال با دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، پد شارژ وایرلس و چرم دو رنگ می‌شود.
  • مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است.

اگر از مشتریان ایرانی بخواهید که یک شاسی بلند 7 نفره را نام ببرند، بسیاری از آن‌ها به هیوندای سانتافه اشاره خواهند کرد. نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. واردات هیوندای سانتافه DM به ایران در فاصله سال‌های 2014 تا 2018 انجام شد. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است.

ارسال نظر

معمولا طول این خودروها بیشتر از خودروهای سواری عادی ساخته و طراحی می‌شود . کلیه خودروهای موجود در سایت کاسپین رنت، تحت مالکیت مستقیم می باشد و همچنین نرخ های موجود در سایت کاملا بروز و رقابتی می باشد و هنگام عقد قرارداد هزینه مجله خبری خودرو آلفا رومئو اضافی به عهده مشتری نخواهد بود. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. به علت استهلاک بالا از هر نظر خرید نسخه‌های کارکرده این خودرو پیشنهاد نمی‌شود.

اجاره خودرو شاسی بلند (سانتافه، توسان، پرادو، لندکروز و…)

اقبال این ماشین کره‌ای در کشور ایران بسیار بلند بوده است به‌طوری‌که در لیست ماشین‌های پرفروش شاسی‌بلند قرار گرفته است. در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت. این خودرو جدید، از همان موتور 1.5 لیتری سابق استفاده می‌کند که برای چین، در دو مدل قابل سفارش است. موتور تنفس طبیعی این مدل که با موتور چری Arizo5 خودمان یکسان است و می‌توان آن را با گیربکس پنج دنده دستی یا گیربکس CVT با 9 دنده مجازی سفارش داد، قدرتی حدود 116 اسب بخار و گشتاوری حدود 143 نیوتن متر دارد.

گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد. همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید.

http://3dprintingindustry.ir