هوندا تعدادی NSX را در ژاپن با گواهینامه نادرست فروخت


رسوایی تویوتا و شرکت زیرمجموعه دایهاتسو که در سال 2023 در معرض دید عموم قرار گرفت، در مورد تست‌های تصادف نامناسب تأثیر گلوله برفی دارد. وزارت زمین، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری ژاپن به خودروسازان داخلی دستور داده است تا تحقیقات داخلی را انجام دهند و بررسی کنند که آیا خودروهایشان بر اساس مقررات به درستی تست شده است یا خیر.

پس از توقف فروش سه خودروی تویوتا در ژاپن که مزدا MX-5 میاتا RF نیز در حال توقف است، هوندا اکنون به اشتباه در نتایج آزمایش اعتراف کرده است. با این حال، مدل های 20+ آسیب دیده از تولید خارج شده اند، یا به طور کامل یا با خودروهای فیس لیفت/نسل بعدی جایگزین شده اند. آنهایی که توجه ما را به خود جلب کردند NSX و S660 بودند.



<p>هوندا S660</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
<p>سوپراسپرت هیبریدی که بین آگوست 2016 تا دسامبر 2019 برای بازار محلی تولید شد، علیرغم “حوادث نامناسب در تست نویز” به مشتریان فروخته شد. این همان داستان با خودروی اسپرت کوچک S660 بود که از مارس 2015 تا دسامبر 2019 تولید شد.</p>
<blockquote>
<p>در گزارش تست، وزن خودروی مورد آزمایش به عنوان مقداری در محدوده مشخص شده درج شده بود که با وزن واقعی خودروی آزمایش شده متفاوت بود. تعبیر شد که عملکرد نویز را می توان تضمین کرد و ساعت های انسانی برای آزمایش مجدد افزایش نمی یابد.”</p>
</blockquote>
<p>گویا این به اندازه کافی بد نبود، NSX با مشخصات JDM دوباره در “لیست سیاه” خودروهای ساخته شده از ژوئیه 2016 تا اکتبر 2022 ظاهر می شود. هوندا اذعان می کند که “مقادیر خروجی و گشتاور نتایج تست بازنویسی شده و وارد شده است. در گزارش آزمون (ورودی های نادرست).”</p>
<section contenteditable= 

<p>هوندا CR-Z (JDM)</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
<p>فراتر از NSX و S660، لیست کامل دارای 20 مدل اضافی است، از جمله هاچ بک عجیب و غریب CR-Z با انحراف در تست های نویز.  خودروهای آسیب دیده بین فوریه 2010 و سپتامبر 2013 مونتاژ شدند.</p>
<ul>
<li>الهام بخشیدن</li>
<li>مناسب</li>
<li>CR-Z</li>
<li>اکتی</li>
<li>Vamos/Vamos Hobio</li>
<li>Step WGN/Step WGN Spada</li>
<li>افسانه</li>
<li>آکورد/آکورد تورر/آکورد هیبریدی</li>
<li>فیت شاتل</li>
<li>انحصاری بینش</li>
<li>CR-V</li>
<li>Freed/Freed+/Freed Spike</li>
<li>N-Box/N-Box سفارشی</li>
<li>هیچ یک</li>
<li>اودیسه</li>
<li>سفارشی N-WGN/N-WGN</li>
<li>وزل</li>
<li>رحمت</li>
<li>S660</li>
<li>شاتل</li>
<li>NSX</li>
<li>یشم</li>
</ul>
<section class=



منبع