
بروزرسانی: 07 فروردین 1404
هوندا سیویک RS یک هاچ اسپرت با گیربکس دستی است
سیویک 2025 موتور 1.5 لیتری توربو را در همه به جز Si فقط سدان در ایالات متحده از دست داده است. خط تولید در ژاپن به طور قابل توجهی متفاوت است، جایی که پیشرانه هنوز در هاچ بک موجود است. بهتر از این، اکنون یک طعم جذاب تری Civic RS با تعویض چوب و چندین ارتقاء مکانیکی وجود دارد.
به غیر از پدال سوم، عملکرد تطبیق دور و چرخ فلایو سبک تر دارد. هوندا به طور قابل توجهی پاسخ موتور را برای رانندگی جذاب تر بهبود داده است. در جاهای دیگر، سیویک RS دارای ترمزهای جلو بزرگتر و میله پیچشی فرمان سفت تر برای هندلینگ تیزتر است. پس از اینکه مهندسان سیستم تعلیق را سفت کردند، این دریچه 0.2 اینچی پایین تر می رود.

هوندا برای سیویک RS 2025 که به طور انحصاری در سرزمین خورشید طلوع فروخته می شود، دمپرها و بوش های جدیدی را انتخاب کرده است. چرخ های 18 اینچی مشکی، نشان قرمز RS و سپر جلویی به روز شده، تغییرات بیرونی را تکمیل می کنند. اوه، و لهجه های کرومی همگی از بین رفته اند تا راه را برای تریم مشکی باز کنند.
در داخل، دوخت قرمز و یک دستگیره تعویض دنده آلومینیومی با روکش چرمی وجود دارد. برای شیرین کردن دیگ، هوندا همچنین به این دریچه ولرم JDM حالت های رانندگی اسپرت و انفرادی اضافه می دهد.
سیویک RS مطمئناً یک Si پنج در نیست، اما ترکیب یک جابجایی چوب با مجموعه ای از ارتقاهای مکانیکی سخاوتمندانه باعث می شود ما حسادت کنیم که این پیکربندی هاچ بک را در ایالات متحده دریافت نمی کنیم. در سال 2024، دیدن پدال کلاچ و تغییرات اسپرت در چیزی غیر از یک خودروی اختصاصی و پرفورمنس کم حجم، طراوت بخش است. حیف که این نسخه جدید به طور انحصاری در ژاپن در دسترس خواهد بود.
برخی از شما به خاطر خواهید داشت که هوندا ژاپن در ابتدای سال با نمایش نمونه اولیه از سیویک RS در سالن خودرو توکیو پیش نمایش کرد. در آن زمان، بسیاری تصور می کردند که نسخه قوی تر Si از موتور 1.5 لیتری توربو دارد، اما متاسفانه اینطور نیست. در برخی بازارها، یک سیویک RS سال هاست که به فروش می رسد، البته بدون ارتقای مکانیکی که ذکر کردیم.

14 عکس ها
هوندا
منبع