هیچ کس انتظار نداشت که هوندا Prelude برای نمایشگاه تحرک ژاپن که از اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر در توکیو برگزار شد، احیا کند. در ابتدا تصور می شد که این کوپه اسپرت کاملاً الکتریکی است، پس از شفاف سازی توسط سخنگوی شرکت، معلوم شد که هیبریدی است. از زمان معرفی این کانسپت چیز زیادی نشنیده ایم، اما مهندس ارشد هوندا تومویوکی یاماگامی نکات جالبی را با مجله استرالیایی به اشتراک گذاشته است. CarsGuide.
او به خودرو نشان داده شده در JMS 2023 به عنوان یک نمونه اولیه اشاره کرد، اگرچه نام رسمی Prelude Concept بود. این یک نشانه قوی است که ما با چیزی بیش از یک مفهوم روبرو هستیم که دیگر هرگز آن را نخواهیم دید، همانطور که معمولاً در مورد وسایل نقلیه رونمایی شده در نمایشگاه های خودرو اتفاق می افتد. در واقع، یاماگامی فاش کرد که این خودرو در حال حاضر در حال توسعه است و هدف این است که آن را در اواسط دهه 2020 به فروش برساند.
8 عکس ها
او ادامه داد که این یک مدل جهانی خواهد بود زیرا برای هر دو بازار فرمان چپ و راست مهندسی شده است. یاماگامی از ارائه جزئیات درباره پیشرانه هیبریدی مرموز خودداری کرد، اما پیشنهاد کرد که این یک خودروی اسپورت متمرکز روی پیست هاردکور نخواهد بود: “این اسپورت ترین و پر سر و صداترین خودرویی نخواهد بود که قرار است در پیست پرتاب شود. “
او توضیح داد که مدل تولید بعدی «پیشدرآمدی برای تمام خودروهای الکتریکی خواهد بود که هوندا قرار است به بازار عرضه کند». او طرح چهار صندلی عملی را تأیید کرد، اگرچه با توجه به خط سقف بسیار شیبدار، احتمالاً بیشتر در امتداد خطوط 2+2 خواهد بود.
تصمیم برای بازگرداندن یک نام محبوب به دنبال احیای Integra توسط Acura در سال 2022 به عنوان یک سیویک Type R شیک است. اگرچه در حال حاضر خاموش است، NSX قبلاً برای بازگشت با نسل سوم کاملاً الکتریکی با Performance تأیید شده است. مفهوم Electric Vision احتمالاً به عنوان پیش نمایش عمل می کند.