
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
هوندا و LG Energy Solution کارخانه باتری 40 گیگاوات ساعتی را در اوهایو اعلام کردند
8 عکس ها
8 عکس ها
به طور خاص، کارخانه در نزدیکی جفرسونویل، OH، بنا به گفته ها، خواهد بود اعزام کلمب. این باعث می شود سایت در حدود 40 مایلی از کلمبوس، اوهو، و حدود 50 مایلی دورتر از کارخانه هوندا در Marysville، OH قرار گیرد. وزارت حمل و نقل اوهایو جاده های منطقه نزدیک کارخانه جدید را بهبود می بخشد.
بعلاوه، هوندا یک سرمایه گذاری مشترک با سونی برای توسعه یک خودروی برقی که می تواند در اوایل سال 2025 به فروش برسد، تشکیل داد. برنامه این است که هوندا تولید را انجام دهد و سونی پلتفرم را توسعه دهد. ما هنوز نمی دانیم که آیا محصول به دست آمده در ایالات متحده در دسترس خواهد بود یا خیر.
ساخت و ساز کارخانه باتری در اوایل سال 2023 آغاز خواهد شد و تا پایان سال 2024 تکمیل خواهد شد. تا پایان سال 2025، هوندا قصد دارد هر سال 40 گیگاوات ساعت باتری لیتیوم یونی را در آنجا تولید کند. باتری های این سایت منحصراً برای خودروهای با برند هوندا و آکورا خواهد بود.
هوندا و جنرال موتورز همچنین در حال توسعه پلت فرم مخصوص خودروهای برقی هستند. اولین وسیله نقلیه ای که از آن استفاده می کند قرار است در سال 2027 وارد بازار شود.
هوندا و ال جی انرژی سولوشن، کارخانه باتری های برقی الکتریکی را که قبلاً اعلام شده بود، در شهرستان فایت، اوهایو ایجاد خواهند کرد. این شرکت ها حداقل 3.5 میلیارد دلار برای ساخت کارخانه سرمایه گذاری خواهند کرد و هزینه کلی در این سرمایه گذاری مشترک می تواند به 4.4 میلیارد دلار برسد. این پروژه برای 2200 شغل ایجاد می کند.
در سال 2026، هوندا قصد دارد تولید خودروهای الکتریکی را با استفاده از e:Architecture خود آغاز کند و این مدل ها از باتری های کارخانه جدید سرمایه گذاری مشترک ال جی در اوهایو استفاده خواهند کرد. هنوز جزئیات فنی در مورد این خودروها وجود ندارد. اعزام کلمبوس گزارش می دهد که شرکت قصد دارد محصولات را در کارخانه های Marysville و East Liberty، OH بسازد.
در دنیای دو چرخ، هوندا در ماه سپتامبر استراتژی خود را برای معرفی 10 مدل الکتریکی تا سال 2025 اعلام کرد. این مدل ها شامل مدل های رفت وآمد، موتورسیکلت های برقی و آنچه که شرکت «EVs سرگرم کننده» می نامد که به نظر می رسد شامل یک مدل اسپرت می شود. تصویر
استراتژی خودروهای الکتریکی هوندا از جمله عرضه Prologue در سال 2024 (گالری بالا). این خودرو از باتری ها و پلت فرم Ultium جنرال موتورز استفاده می کند. این کراس اوور حتی دارای همان فاصله بین دو محور 121.8 اینچی (3094 میلی متری) کادیلاک لیریک و شورولت بلیزر EV است. جزئیات پیشرانه و باتری هنوز برای هوندا در دسترس نیست. آکورا ZDX بر روی همان پایه ها عرضه می شود.