هوندا پرلود جدید مجموعه ای از خودروهای خوب سیویک تایپ R را دریافت می کند
انتشار: آذر 27، 1403
بروزرسانی: 07 فروردین 1404

هوندا پرلود جدید مجموعه ای از خودروهای خوب سیویک تایپ R را دریافت می کند


\n \n

اندکی پس از اینکه هوندا تایید کرد که Prelude جدید به ایالات متحده می آید، روزنامه نگاران ژاپنی توانستند نمونه اولیه این کوپه اسپرت را به دست آورند. اولین برداشت آنها باعث می شود که ماشین بسیار امیدوار کننده به نظر برسد. این فقط یک سیویک هیبریدی با بدنه دو در نیست.

\n

برای شروع، Prelude مجموعه ای از تجهیزات را از Civic Type R دریافت می کند. ویدیویی از کانال YouTube Ride Now اشاره می کند که Prelude دارای سیستم تعلیق دو محور جلوی منحصربه فرد Civic Type R است که برای کاهش فرمان و تطبیق گشتاور طراحی شده است. دمپرها در هات هچ. برخلاف هر سیویک، Prelude دارای حالت رانندگی GT است که بین حالت های Comfort و Sport مورد انتظار قرار گرفته است که به نظر می رسد تعادل خوبی بین این دو ایجاد کند.

\n

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Gi68t_LEwnk[/embed]

\n

هوندا امروز تایید کرد که Prelude حالت S+ Shift جدیدی خواهد داشت و اکنون ما ایده بهتری از نحوه عملکرد آن داریم. اغلب، هیبریدهای دو موتوره هوندا مستقیماً با یکی از موتورهای الکتریکی خود چرخ ها را به حرکت در می آورند و موتور به عنوان ژنراتور برای باتری عمل می کند. با فعال کردن S+ Shift، هوندا دور موتور را بالا و پایین می کند و گشتاور را از پیشرانه کاهش می دهد تا حس موتور احتراقی را که از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته کار می کند، شبیه سازی کند. همچنین دنده های دست و پا در پشت فرمان تعبیه شده است تا راننده واقعاً بتواند دنده ها را عوض کند.

\n

این کمی شبیه کاری است که هیوندای با عملکرد N Grin Shift گیربکس فانتوم در Ioniq 5 N انجام می دهد، با این تفاوت که به جای شبیه سازی صداهای کل موتور، هوندا در اینجا از موتور واقعی استفاده می کند. این یک راه جالب برای تلاش برای جذاب تر کردن یک هیبریدی است و در عین حال از مزایای کارایی یک راه اندازی دو موتوره مانند آنچه هوندا در اینجا استفاده می کند، بهره می برد.

\n

ویدیوی Enthusiast Car Guide به ما نگاه و شنیدن خوب دیگری از سیستم در عمل می دهد و راننده به وضوح بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد. ما واقعاً کاری را که هیوندای با Ioniq 5 N انجام داد دوست داریم، و اگر هوندا S+ Shift را به همین خوبی کالیبره کند، ما نیز این یکی را دوست خواهیم داشت.

\n

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=T2Ih2IB1iCk[/embed]

\n

خبرنگارانی که پرلود جدید را آزمایش کردند گزارش دادند که این کوپه فاصله محوری کوتاه تری نسبت به سیویک دارد، اما مسیرهای جلو و عقب عریض تری دارد. همه اینها به خودرویی تبدیل می شود که به طور هدفمند متفاوت به نظر می رسد. فضای داخلی Prelude با سیویک مشترک است، اما این چیز بدی نیست، زیرا سیویک فعلی بسیار زیباتر از هر چیز دیگری در کلاس به نظر می رسد.

\n

ما را بسیار کنجکاو در نظر بگیرید. Prelude اواخر سال آینده وارد ایالات متحده می شود و ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را امتحان کنیم.

\n
\n\n
\n\n
\n \n \n \n \n\n \n\n\n \n \n \n \n\n \n \n \n

منبع