در بیرون، نسخه Style + Urban دارای حاشیه کرومی در اطراف جلوپنجره است. روکش براق با بخش مشکی براق در دماغه بالایی که به چراغهای جلو متصل میشود، در تضاد است. درپوش آینه ها و دستگیره درها نیز مشکی هستند. بدنه در رنگهای Garden Green Metallic، Platinum White Pearl، Meteoroid Grey Metallic و Premium Ivory Pearl II موجود است.
Flame Red بر روی چرخ های فولادی 14 اینچی با کلاهک که دارای سه پره ضربه ای در مرکز است سوار می شود.
نسخه Style + Urban از یک موتور 660 سی سی سه سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که به یک CVT متصل می شود. نسخه دیفرانسیل جلو 1,679,700 ین (12,234 دلار با نرخ ارز فعلی) قیمت دارد و مدل چهار چرخ متحرک 1,812,800 ین (13,212) است.
هوندا سری N-One را در سال 2020 به روز رسانی کرد و تریم اسپرت RS را در آن زمان اضافه کرد. این مدل دارای نسخه توربوشارژ 660 سی سی سه سیلندر با قدرت 63 اسب بخار (48 کیلووات) و تنها 77 پوند فوت (104 نیوتن متر) است. این مدل علاوه بر CVT با گیربکس شش سرعته دستی نیز عرضه می شود. این به طور انحصاری در دیفرانسیل جلو عرضه می شود. از تغییرات دیگر می توان به چراغ های مه شکن LED، رینگ های 15 اینچی مشکی و روکش چرمی روی تعویض دنده و فرمان اشاره کرد.
هوندا N-One یک خودروی بامزه و سبک کلاس Kei است که در ژاپن موجود است. این طراحی به طور خاص N360 را تداعی می کند – اولین خودروی سواری این برند. نسخه ویژه جدید Style + Urban کمی تجمل و پیچیدگی را به دستگاه کوچک اضافه می کند.
16 عکس ها
در سال 2021، هوندا N-One K-Climb را به عنوان یک نسخه مفهومی برای یک نسخه مسابقه ای تپه نوردی از RS ساخت. این شرکت پیشرانه را به حال خود رها کرد اما تغییرات بزرگ دیگری نیز ایجاد کرد. فاصله بین دو محور طولانی تر و مسیر عریض تر بود. کاپوت، سپر جلو، جلوپنجره و اسپلیتر عقب از فیبر کربن ساخته شده بودند.
در داخل، تودوزی ترکیبی از رنگ های قهوه ای مایل به زرد و زغالی است، علاوه بر دوخت خاکستری. داشبورد دارای پنل چوب مصنوعی است. به عنوان یک تغییر کوچکتر، پره پایینی فرمان دارای تزئینات فلزی است. اگر خریداران، چیدمان تمام چرخ متحرک را انتخاب کنند، این نسخه با صندلی های گرم شونده نیز ارائه می شود.