هیوندای سانتا کروز جدید حتی توانایی بیشتری خواهد داشت


نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 هفته آینده آغاز می شود و هیوندای با چیزی جدید در آنجا حضور خواهد داشت. سانتا کروز 2025 در کنار توسان که اخیراً به روز شده است، اولین عرضه جهانی خواهد داشت که با ظاهری تازه و “قابلیت بهبودیافته” به روز شده است.

این دقیقا همان چیزی است که هیوندای در یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه برای حضور خود در نمایشگاه بزرگ اپل بزرگ می گوید. مشخصات این قابلیت ها هنوز ناشناخته است، اگرچه اعلامیه هیوندای به فضای داخلی اصلاح شده با ارگونومی بهتر و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید اشاره می کند. در بیرون، سانتا کروز برخی از شخصیت‌های کامیون خیابانی خود را با تغییرات طراحی با مضمون خشن کنار خواهد گذاشت. همچنین می‌توانید انتظار سیستم‌های کمک راننده استاندارد بیشتری را داشته باشید.

تیزر هیوندای سانتا کروز 2025

دو تصویر تیزر همراه با اعلام هیوندای آمده است. طرحی که در بالای این پست نشان داده شده است، پیکاپ را از پشت نشان می‌دهد که یک فاسیا عقب جدید با بریدگی‌های گوشه‌های بزرگ‌تر و تزئیناتی که بیشتر از کناره‌ها کشیده شده است. به درستی پهن به نظر می رسد، اگرچه به عنوان یک طرح، نسبت ها احتمالاً اغراق آمیز هستند.

تصویر دوم (همچنین در بالا) نمای نزدیک از جلوپنجره جدید سانتا کروز است که در آن شاهد جایگزینی طرح تیغه‌های مدل قبلی با برش‌های مستطیلی هستیم. این شبیه به توسان به‌روزرسانی شده اخیر است و این مدل‌ها را بیشتر با جهت‌گیری طراحی فعلی هیوندای هماهنگ می‌کند.

شایان ذکر است که هیوندای به طور خاص هر دو تصویر تیزر سانتا کروز 2025 را به عنوان تریم XRT با تم خشن معرفی کرده است. XRT که در جولای گذشته شروع به کار کرد، گلگیرهای پلاستیکی جسورانه، پله‌های جانبی، تزئینات درها و درمان خاموشی را به کامیون اضافه می‌کند. مکانیک ها یکسان باقی می مانند، موتور 2.5 لیتری توربوشارژ 281 اسب بخاری چهار سیلندر متصل به گیربکس هشت سرعته دو کلاچه که هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد.

هیوندای سانتا کروز XRT 2024

هیوندای سانتا کروز XRT 2024

آیا اشاره هیوندای به قابلیت‌های اضافی می‌تواند به این نکته اشاره کند که تریم جدید XRT به‌روزرسانی‌های مناسب خارج از جاده را دریافت می‌کند؟ بر کسی پوشیده نیست که فورد ماوریک – تنها رقیب سانتا کروز در بخش کامیون‌های کوچک – به طور مثبتی آن را در فروش کاهش می‌دهد. Maverick با بسته بندی FX4 موجود که قطعات کاربردی مانند صفحات لغزنده و لاستیک های تمام زمینی را اضافه می کند، شکل کامیون سنتی تری را به نمایش می گذارد. پیچ کردن برخی از اجزای اضافی به یک سانتا کروز XRT یک گام منطقی به نظر می رسد، اما افسوس، تا زمانی که روکش ها در نیویورک بلند نشده باشند، مطمئناً نمی دانیم.

این اتفاق در 27 مارس رخ می دهد. ما جزئیات مربوط به سانتا کروز جدید و همه اولین نمایش های خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 در اینجا خواهیم داشت. موتور 1.



منبع