وقتی فورد موستانگ GT به بیرون می‌چرخد و در نوار درگ به سختی تصادف می‌کند، با وحشت تماشا کنید


شوخی در مورد تصادف موستانگ ها مرسوم است، اما این شخص با بردن آن به پیست به جای مسابقه در خیابان، از قانون طلایی پیروی کرد، پس خیلی به آنها سخت نگیرید. ممکن است حوادث ناگوار رخ دهد هر ماشین و با مسابقه در پیست. تنها قربانی در اینجا یک موستانگ نسل ششم است. راننده خوب بود و هیچ کس دیگری درگیر نبود. ما می توانیم به آن احترام بگذاریم.

این گردش تاسف بار در جاده سرعت موتور لاس وگاس رخ داد. دقیقاً نمی دانیم چه زمانی، اما به نظر می رسد که این یک شب تست و تنظیم با مسابقه ساده سر به سر است. موستانگ و رقبای آن – یک C7 شورلت کوروت Z06 طبق کانال یوتیوب Wheels – به خط شروع می‌رسند و هیچ نفری در سفیدکننده‌های دور دیده نمی‌شود. کمبود تماشاگر در چنین رویدادهایی رایج است، یا ممکن است اجاره پیست خصوصی بوده باشد.

تصادف درگ استریپ فورد موستانگ

هیچ یک از خودروها دچار فرسودگی نمی شوند، که ممکن است عاملی در تصادف باشد یا نباشد. انجام یک فرسودگی دودی با لاستیک‌های خیابانی در واقع می‌تواند کشش را بدتر کند، و متغیرهای دیگری مانند دمای مسیر و آماده‌سازی سطح وجود دارند که همگی در چسبندگی خط شروع نقش دارند. ما نمی دانیم که این موستانگ چه نوع لاستیک هایی در پشت داشت، اما چرخ ها متفاوت به نظر می رسند و آن پوسته ها بسیار گشاد به نظر می رسند. این نشان‌دهنده چیزی مسیر محور است، و قطعاً می‌تواند منجر به مشکلات کشش بدون فرسودگی شود تا آنها را گرم کند.

و مشکلات کششی وجود دارد. هر دو خودرو در خارج از خط چرخش بسیار کمی را نشان می‌دهند، اما کوروت به سرعت پیشروی می‌کند. تشخیص اینکه آیا راننده موستانگ تا به حال چنگ می زند یا نه، سخت است، اما چیزی از قسمت عقبی که تنها چند ثانیه بعد از مسابقه به سمت چپ خارج می شود، وجود ندارد. یک اصلاح سریع انجام می شود، اما ماشین در جهت دیگر می چرخد ​​و به شدت به دیوار برخورد می کند. بعد از چند لحظه شاهد خروج راننده از ماشین هستیم.

ما همچنین یک برچسب اینستاگرام برای Mayos5.0 در پنجره کناری موستانگ می بینیم. این حساب دارای چندین عکس است که به نظر می رسد ماشین مورد نظر را نشان می دهد. ما به این حساب پیام تسلیت دادیم تا ببینیم آیا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه دقیقا چه اشتباهی رخ داده است یا خیر. اگر پاسخ را بشنویم، با پاسخ وارد می‌شویم، اما در حال حاضر، خوشحالیم که همه بدون مصدومیت از آنجا دور شدند.





منبع