
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
پاسپورت 2026 هوندا: همین است
هوندا می گوید نسل چهارم پاسپورت «توانمندترین شاسی بلند آفرود» آن تا کنون است و پس از رانندگی با نمونه اولیه در ماه گذشته، به سختی می توان با آن مخالفت کرد – هوندا پاسپورت 2026 بسیار سخت است. امروز، هوندا تمام جزئیات پاسپورت قدرتمندتر خود را منتشر می کند، از جمله پیشرانه به روز شده، سطوح به روز تریم و ویژگی های بسیار خوبی مانند میز پیک نیک قابل قرار دادن.
\nزیر کاپوت این خودرو یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 285 اسب بخار قرار دارد که 5 برابر بیشتر از سال گذشته است. امتیاز گشتاور در 262 پوند فوت باقی می ماند و یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جدید که به طور خاص برای پاسپورت تنظیم شده است، جایگزین واحد نه سرعته خروجی می شود. سیستم چهارچرخ محرک i-VTM4 هوندا به صورت استاندارد ارائه می شود.
\n
عکس از: هوندا
\n \nپاسپورت دارای بازوهای تعلیق فولادی قوی تر و اتصالات چدنی قوی است. هوندا همچنین میله های مک فرسون را در جلو تنظیم کرد و یک سیستم تعلیق چند لینک عقب کاملاً جدید اضافه کرد. این خودرو دارای ترمزهای 13.8 اینچی جلوتر است و هوندا قطعات فول سایز را ارائه می دهد. می تواند تا 5000 پوند بکسل کند.
\nهوندا پاسپورت را در سه مدل RTL، TrailSport و TrailSport Elite ارائه خواهد کرد که هر کدام دارای عناصر طراحی منحصر به فرد هستند. پاسپورت RTL دارای جلوپنجره مشکی، حاشیه های مشکی، لبه های راکر مشکی مات، صفحه های اسکیت جلو و عقب نقره ای و چرخ های 18 اینچی Shark Grey است که در لاستیک های تمام فصل 31 اینچی پیچیده شده اند.
\nمدل های TrailSport و TrailSport Elite دارای چراغ های LED در روز کهربایی، صفحات اسکید نقره ای فلزی، مشبک مشکی براق، تزئینات مشکی براق و قلاب های بازیابی نارنجی هستند. همچنین چرخ های 18 اینچی را می پوشد و با لاستیک های سراسری جنرال گرابر که هوندا با جنرال تایر مخصوصاً برای این مدل توسعه داده است، عرضه می شود.
\nپاسپورت 2026 دارای طراحی تهاجمی تر با فاصله بین دو محور 2.8 اینچی طولانی تر، مسیر عریض تر (1.3 اینچ در جلو و 1.5 اینچ در عقب) و افزایش نسبت داشبورد به محور با اورهنگ جلو کوتاه تر است. فاصله بیشتر از زمین و زاویه نزدیک شدن بهبود یافته دارد و TrailSport همچنین دارای صفحات لغزنده فولادی برای محافظت بیشتر از زیر بدنه است.
\n
عکس از: هوندا
\n \n
عکس از: هوندا
\n \nقسمت سقف مشکی مات در پشت فقط برای طراحی نیست. هوندا به طور خاص این بخش را عاری از رنگ نگه داشت تا افراد بتوانند تجهیزات طولانی را بدون نگرانی در مورد آسیب رساندن به نمای بیرونی بر روی SUV قرار دهند.
\nدر داخل، فاصله بین دو محور افزایش یافته معادل 1.3 اینچ فضای پای عقب بیشتر است. همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال 10.2 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.4 اینچی است که 54 درصد بزرگتر است. دارای Google، Android Auto و Apple CarPlay داخلی است. همچنین دارای 10 جا لیوانی است که شش عدد از آنها برای یک بطری آب 32 اونسی به اندازه کافی بزرگ هستند.
\nطراحی جدید همچنین ظرفیت بار پاسپورت را تا 83.5 فوت مکعب در پشت ردیف اول و تا 44.0 فوت مکعب در پشت ردیف دوم بهبود می بخشد. پاسپورت جدید همچنین خبر از بازگشت یک میز پیک نیک چهار نفره می دهد که به عنوان یک قفسه هوشمندانه کالا ذخیره می شود.
\n


عکس از: هوندا
\n \nهوندا مدل RTL را با تودوزی چرمی و درب برقی تزئین کرده است. TrailSport دارای چرم مصنوعی، دوخت کنتراست نارنجی و سانروف پانوراما است. TrailSport Elite دارای صندلی های چرمی سوراخ دار، صندلی های جلو دارای تهویه، کنترل های تهویه مطبوع عقب، آفتابگیر درهای عقب و سیستم صوتی ممتاز Bose با 12 بلندگو است.
\nهوندا پاسپورت را در هشت رنگ ارائه خواهد کرد که دو رنگ آن - Sunset Orange و Ash Green Metallic - منحصر به TrailSport هستند. این خودروساز قیمت اولیه رسمی را ارائه نکرد و تنها اعلام کرد که از محدوده متوسط \u200b\u200b40000 دلار شروع خواهد شد. گذرنامه 2025 از 43795 دلار شروع می شود (قیمت شامل 1395 دلار هزینه مقصد است).
\nخریداران پاسپورت همچنین لوازم جانبی متنوعی را برای اضافه کردن به SUV خود با "گستره وسیع ترین لوازم جانبی اورجینال هوندا تا کنون" خواهند داشت. دارای چرخ ها، لغزنده های سنگی، صفحات خراش دار، پانل های MOLLE و موارد دیگر خواهد بود.
\n \n
\n \n \n \n \n 32
\n\n \n \n \n هوندا
\nمنبع