هر چه سنم بالاتر می رود، صفحه های کمتری می خواهم به صورتم فشار دهم. برای کسی که ساعت های زیادی در روز را جلوی کامپیوتر می گذراند مشکل است. همانقدر که من عاشق ماشین هستم، وسواس برخی از خودروسازان به نمایشگرها، هیجان ناشی از عرضه یک مدل جدید را کاهش می دهد. هنگامی که A5 در اوایل این ماه معرفی شد، بنا به دلایلی مجبور بود یک صفحه نمایش اضافی فقط برای مسافر داشته باشد.
من صبورانه منتظر بودم تا برند لوکس آلمانی پیکربندی A5 را راه اندازی کند تا بتوانم مدل پایه را بدون صفحه نمایش لمسی 10.9 اینچی اختیاری بررسی کنم. اکنون که من بالاخره تریم سطح پایه را دیدم، اظهارات آئودی در مورد نمایشگر اضافی که “کاملاً در طراحی داشبورد ادغام شده است” منطقی تر است. من فکر می کنم واضح است که داشبورد عمدتاً با در نظر گرفتن صفحه نمایش اضافی طراحی شده است.
از آنجایی که من آدم ساده لوحی هستم، امیدوار بودم طراحی تمیز تری داشته باشم بدون آن قطعه اضافی در کنار سرگرمی اطلاعاتی. این پنل شبیه یک دکمه خالی بزرگ به نظر می رسد که دقیقاً به سرنشین جلو خیره شده است زیرا مالک آن ویژگی را نادیده گرفته است. نتیجه نهایی بی جهت ناهموار است و اولین تصور را ایجاد می کند که در واقع یک صفحه نمایش در سمت سرنشین وجود دارد.
با این حال، اینطور نیست، زیرا آئودی برای صفحه نمایش اضافی هزینه اضافی دریافت می کند. در آلمان، شما باید بسته اختیاری Tech Plus را دریافت کنید که قیمت آن 2350 یورو (2500 دلار) است. این بسته همچنین شامل چراغهای جلوی LED ماتریسی، AC سه منطقهای و سایر موارد است، بنابراین فقط برای آن نمایشگر پولی پرداخت نمیکنید.
صفحهنمایش یا بدون صفحهنمایش، ارزانترین آئودی A5 که میتوانید با پول بخرید، نیمه بد به نظر نمیرسد. مطمئنا، آن فقط دارای آلیاژهای 17 اینچی و صندلی های پارچه ای است، اما من فکر می کنم هنوز یک ماشین خوش تیپ است. فقط حیف است که این واگن به ایالات متحده نمی آید، جایی که فقط سدان عرضه می شود. از نظر فنی، این هاچ بک جایگزین A5 Sportback قدیمی خواهد بود. آئودی به طور موثر سدان سنتی A4 را با درب صندوق عقب از بین برده است. با این حال، A4 یک روز به عنوان یک EV باز خواهد گشت.
آئودی قبلاً یک اس 5 آوانت داغتر با قدرت V-6 معرفی کرده است و در حال انجام کارهای پایانی بر روی یک واگن تند RS5 است، اما این دو ویزای ایالات متحده نیز دریافت نخواهند کرد.
9 عکس ها
آئودی