پدر پورشه 918 اکنون مسئولیت بنتلی را بر عهده دارد


بنتلی به زودی یک رهبر جدید در راس کار خواهد داشت و این فردی است که یک یا دو چیز در مورد عملکرد می داند. در بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، این برند لوکس اعلام کرد که Frank-Steffen Walliser از اول ژوئیه به عنوان مدیرعامل شرکت خواهد کرد. او جانشین آدریان هالمارک شد که در ماه مارس به طور ناگهانی به استون مارتین رفت.

طرفداران پورشه و تامین کنندگان هایپرکار فوراً والیسر را به عنوان یک افسانه در تجارت می شناسند. او در سال 1995 به پورشه پیوست و مناصب متعددی را در این شرکت داشت که یکی از آنها رئیس بخش موتوراسپرت پورشه بود. دکتر والیسر دارای مدرک دکترا در رشته مهندسی مکانیک است و در سال 2010 رهبر پروژه هایپرکار 918 Spyder شد.

پورشه 918 اسپایدر

Walliser در بیانیه ای گفت: “من با احترام زیادی به این کار نزدیک می شوم و مشتاقانه منتظر تیمی در Crewe هستم که عملکرد چشمگیری در چند سال گذشته از خود نشان داده است.” بنتلی نیز، وظیفه ای که از انجام آن با تیم خوشحالم. من متقاعد شده‌ام که بنتلی در آینده به تعیین استانداردها در بخش لوکس ادامه خواهد داد.

شکی نیست که Walliser می داند چگونه خودروهای با کارایی بالا بسازد. او در سال 2019 مدیریت خطوط 911 و 718 را بر عهده گرفت و از پورشه به عنوان رئیس توسعه کلی خودرو کنار رفت، نقشی که در سال 2022 به عهده گرفت.

اعلامیه Walliser به طور عجیبی با رونمایی از اولین پورشه 911 برقی همزمان شده است. 911 Carrera GTS Hybrid مدل 2025 یک موتور 3.6 لیتری تخت شش سیلندر جدید را با یک موتور الکتریکی یکپارچه ترکیب می کند که در مجموع 532 اسب بخار قدرت تولید می کند در حالی که تنها 103 پوند افزایش می دهد. خودروهای لوکس بنتلی بسیار سنگین هستند – آیا تجربه گسترده پورشه والیسر باعث کاهش وزن در مدل های آینده خواهد شد؟ ما مطمئنا امیدواریم.

Gernot Dollner، مدیرعامل آئودی و رئیس آئودی گفت: «در Frank-Steffen Walliser، بنتلی در حال جذب یک مهندس با تجربه با تخصص متمایز محصول و فناوری و تجربه کارآفرینی است که مدل‌های تعریف‌کننده برند را در پورشه به خیابان‌ها آورده است، از جمله Porsche 918 Spyder». گروه برند پروگرسیو فولکس واگن، که شامل بنتلی است، “در مسیر مداوم بنتلی به سمت تبدیل شدن به ارائه دهنده پیشرو در بخش لوکس، تجربه و دانش چندین ساله فرانک-استفن والیسر از بخش لوکس بسیار ارزشمند خواهد بود.”



منبع