پورشه تایکان توربو GT را در این پخش زنده تماشا کنید


“پویاترین تایکان تمام دوران” به عنوان یک نسخه قدرتمندتر از خودروی برقی داغ پورشه، اواخر امروز رسما معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد پسوند توربو GT را به دست آورد، این سدان الکتریکی با عملکرد بالا، تسلا مدل S Plaid و Lucid Air Sapphire را در خط تیره خود خواهد داشت. در حال حاضر با ثبت رکورد دور نوربرگ رینگ برای مدل های صرفاً الکتریکی، یک پر در کلاه خود دارد.

پورشه در مورد تایکان توربو GT سختگیرانه برخورد کرده است، اما تصاویر جاسوسی نمونه های اولیه تقریباً پنهانی که در اطراف حلقه می چرخند، بدنه تهاجمی تری را نشان می دهد. بسته جامع هوا شامل بال عقب نگاه به من و تغییرات ظریف تر برای جریان هوای بهتر است. مهندسان زوفنهاوزن ممکن است تایکان را قبل از فرستادن آن به باشگاه برای عضله سازی در رژیم غذایی قرار داده باشند. این یک فرض منطقی است زیرا کاین توربو GT نیز قدرت بیشتری داشته و وزن کم کرده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعات در مورد موتور سوم منتشر خواهد شد یا خیر، اما حتی بدون آن، خروجی ترکیبی احتمالاً چهار رقمی خواهد بود، حداقل با عملکرد بوست. به دنبال شتاب دهی گردن باشید زیرا افزایش قدرت در حین کاهش وزن احتمالاً سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت را در محدوده کم دو ثانیه ممکن می کند. به احتمال زیاد ما شاهد قدرتمندترین پورشه تولیدی خواهیم بود، اگرچه عنوانی موقت از زمان ابرخودروی Mission X شانس بالایی برای ورود به تولید دارد.

اجازه دهید با آن روبرو شویم – پورشه تایکان توربو GT سیاره شکننده ما را با پیشرانه الکتریکی خود نجات نخواهد داد. هدف در اینجا این است که نشان دهیم یک EV می تواند بیش از سرعت غیرعادی در یک خط مستقیم باشد. رانندگی در اطراف یک مسیر با وجود وزنی که مطمئناً همچنان وزن بالایی خواهد داشت، می تواند سرگرم کننده باشد. رانندگی با شیب کامل باتری را با سرعت بسیار بالاتری تخلیه می کند، اما صاحبان آن مایل به قربانی کردن هستند.

تایکان توربو S مدل 2025 در مورد اینکه چقدر هزینه خواهد داشت، در حال حاضر 210995 دلار قیمت دارد. پورشه احتمالاً حداقل 20000 دلار اضافی برای جواهر تاج جدید این خط تولید خواهد کرد. با گزینه‌ها، احتمالاً یک چهارم میلیون دلار خرج خواهید کرد.



منبع