وقتی پورشه در ابتدای سال ماکان برقی را معرفی کرد، فقط طعم 4 و توربو را نشان داد. از آنجایی که مدل های دیفرانسیل عقب و 4S در حال پیوستن به خط تولید هستند، تنوع بیشتری در دسترس است. مدل پایه جدید موتور جلو را کاهش می دهد تا 243 پوند در مقایسه با Macan 4 کاهش یابد. 4S بین 4 و توربو پرچمدار شکاف دارد.
مدل پایه از همان موتور الکتریکی نصب شده در پشت Macan 4 استفاده می کند. این موتور برای 335 اسب بخار خوب است اما خروجی به طور موقت با کنترل پرتاب به 355 اسب بخار می رسد. 47 اسب بخار در مقایسه با برادر تمام پنجه خود کاهش یافته است. این موتور الکترونیکی گشتاور فوری 415 پوند فوت تولید می کند، بنابراین شما 64 پوند فوت را قربانی می کنید. هنوز هم کافی است RWD Macan EV را در 5.4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسانید. این باعث میشود که آن را نیم ثانیه کندتر از Macan 4 دو موتوره کند. صاف، میتواند به سرعت 136 مایل در ساعت برسد که با مدل AWD خود مطابقت دارد.
با قیمت 77295 دلار با هزینه های مقصد و جابجایی، Macan خوشایند دمش 3155 دلار از همتای AWD خود کاسته است.
در جاهای دیگر، ماکان بدون موتور احتراقی رنگ جدید Slate Grey Neo و رینگهای 20 اینچی را به همراه یک بسته طراحی خارج از جاده دریافت میکند. دومی زاویه نزدیک شدن را به 17.5 درجه بهبود می بخشد و فاصله زمین را 0.4 اینچ به 7.6 اینچ افزایش می دهد. در بالاترین حالت، سیستم تعلیق بادی استاندارد فاصله از زمین را تا 8.8 اینچ افزایش می دهد.
سپرهای مختلف جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر و نردههای سقف همراه با بسته آفرود را میتوان به رنگ خاکستری Vesuvius یا همان رنگ بقیه بدنه رنگآمیزی کرد.
مدل های جدید اضافه شده در حال حاضر برای سفارش در دسترس هستند و تحویل آنها از سه ماهه چهارم سال آغاز می شود.
اگرچه نسل اول ماکان با سوخت بنزینی هنوز در دسترس است، پورشه اعلام کرده است که تولید آن تا اواسط سال 2026 به پایان می رسد.