تنها پورشه ای که در آینده نزدیک پیشرانه ای صرفاً برقی نخواهد داشت، 911 خواهد بود زیرا این برند آلمانی مدل EV در این دهه را رد کرده است. در همین حال، یک پیشرانه هیبریدی تا اواسط دهه در راه است که خودروهای اسپرت کوچکتر 718 به طور کلی ICE خود را کنار خواهند گذاشت.
پورشه می تواند پانامرا EV را به عنوان جایگزین بزرگتر تایکان در نظر بگیرد
پانامرای برقی به معنای پایان موتورهای احتراقی نیست زیرا پورشه قصد دارد مدل ICE را در سال 2023 فیس لیفت کند و آن را تا پایان دهه تولید کند. این به یک همپوشانی چند ساله تبدیل می شود که در مورد Macan نیز صدق می کند. این کراس اوور اسپرت در سال آینده یک نسخه برقی خواهد داشت که برای مدتی در کنار مشتقات گازی فروخته می شود. این احتمال وجود دارد که کاین بزرگتر از استراتژی مشابهی پیروی کند اتوموبیل بیان می کند که در سال 2025 طعم آلایندگی صفر خواهد داشت.

تصاویر جاسوسی نشان میدهد که پورشه در حال برنامهریزی یک سری بهروزرسانیها برای پانامرا است، اما در آینده ممکن است چیزی بزرگتر برای لیفت بک اسپرت در نظر گرفته شود. گزارشی جدید از اتوموبیل ادعا میکند که یک نسخه الکتریکی روی همان پلتفرم سیستمهای مقیاسپذیر (SSP) در دست ساخت است که شاسیبلند هفت سرنشین اخیراً اعلامشده زوفنهاوزن را پایهگذاری میکند. پلتفرم اختصاصی EV نیز برای نسل دوم تایکان که اواخر این دهه عرضه می شود به خوبی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
8 عکس ها