پورشه پانامرا داخلی جدید همه چیز درباره صفحه نمایش و کنترل های لمسی است


نسل سوم پورشه پانامرا پیش از نمایش جهانی خود در 24 نوامبر، فضای داخلی کاملا مدرن خود را که برگرفته از یک صفحه از کتاب تایکان است، نشان می دهد. بسیار شبیه سدان تمام الکتریکی، لیفت بک اسپرت دارای کنترل‌های معمولی کمی است زیرا بیشتر عملکردها از طریق صفحه نمایش یا کلیدهای لمسی نصب شده روی کنسول مرکزی قابل دسترسی هستند.

این دستگاه دارای یک خوشه ابزار دیجیتال 12.6 اینچی است که با یک صفحه لمسی مرکزی و یک صفحه نمایش دیگر در سمت سرنشین داشبورد به هم متصل شده است. کنسول مرکزی دارای دریچه‌های هوای قابل تنظیم الکتریکی و فضای ذخیره‌سازی است که می‌تواند موارد بیشتری را نسبت به قبل در خود جای دهد. در پشت، پورشه یک صفحه نمایش لمسی دیگر نصب کرده است که به سرنشینان عقب اجازه می دهد به تنظیمات مختلفی از جمله رسانه، ناوبری و نور محیط دسترسی داشته باشند.

نسل بعدی داخلی پورشه پانامرا
نسل بعدی داخلی پورشه پانامرا

مشابه مدل قبلی، پانامرا جدید دارای یک مدل اجرایی با فاصله محوری طولانی‌تر با فضای پای عقب بیشتر و صندلی‌های جدید برای راحتی بیشتر در این سفرهای طولانی است. برای اولین بار در تاریخ این مدل، یک آپشن جدید تودوزی بدون چرم وجود دارد که ترکیبی از پارچه Race-Tex و Pepita است.

اگرچه پانامرا یک خودروی بزرگ و سنگین است که می‌تواند به راحتی حداقل چهار نفر را در خود جای دهد، اما پانامرا اصلاح‌شده دارای کابینی راننده محور است که اکثر عملکردها به راحتی قابل دسترسی هستند. برای این منظور، انتخابگر حالت رانندگی بر روی فرمان وجود دارد، که همچنین دارای سوئیچ تعویض برای عبور از منوهای روی دسته ابزار دیجیتال است. همچنین می‌توانید نمایشگر اختیاری هدآپ را از روی فرمان استفاده کنید.

در سمت راست فرمان، انتخابگر دنده قرار دارد و پورشه با حرکت دادن آن از نقطه سنتی خود، فضای بین صندلی های جلو را شلوغ کرده است. سایر تغییرات شامل نوار نور پیوسته و مواد فوم صندلی بهتر است. امیدواریم گزینه ای برای جایگزینی سطوح مشکی براق با چیزی که کمتر از آهنربای اثرانگشت استفاده می کند وجود داشته باشد زیرا فقط در تصاویر رسمی خوب به نظر می رسد.

هنگامی که در ماه آگوست نمونه اولیه پانامرای جدید را سوار کردیم، از پورشه پرسیدیم که آیا دوباره نسخه واگن کاربردی تری وجود خواهد داشت یا خیر. به نظر خوب نیست زیرا یکی از خدمه Zuffenhausen گفت که تعداد کمی از مشتریان مدل خروجی را به عنوان Sport/Cross Turismo خریداری کرده اند. هر چهار نمونه اولیه که بخشی از رویداد رسانه درایو سازماندهی شده در اسپانیا بودند، هاچ بک بودند. علاوه بر این، ما به یاد نمی آوریم که عکس های جاسوسی از یک مدل سقف بلند دیده باشیم.



منبع