پورشه پانامرا 2024 که در ترافیک است دیگر چیز زیادی برای پنهان کردن ندارد


نسل سوم پانامرا در 24 نوامبر پوشش خود را از دست می دهد و در این بین، پورشه در حال انجام آزمایش های لحظه آخری است. آ (احتمالا) نمونه اولیه آماده تولید هنگام پرسه زدن در خیابان های آفتابی کالیفرنیا با استتار فریبنده دیده شده است.

ریمل می خواهد شما را فریب دهد تا فکر کنید ماشین پوشیده نیست. ما فقط در مورد برچسب‌های چراغ‌های جلو و عقب صحبت نمی‌کنیم، زیرا یک ورودی هوای تقلبی روی گلگیرها و یک چهارم شیشه سیاه‌شده نیز وجود دارد. پورشه این بار تمام تلاش خود را می کند.

از آنجایی که کاین جدید در مقایسه با مدل قدیمی تفاوت چندانی ندارد، انتظار نداریم که نسل بعدی پانامرا نیز از درخت دور شود. برای چشمان آموزش ندیده، این نمونه اولیه شباهت زیادی به مدل قبلی دارد و این به این دلیل است که تغییرات واقعی در داخل رخ خواهد داد. Zuffenhausen به رقیب BMW سری 8 Gran Coupe کابینی شبیه تایکان پر از صفحه نمایش می دهد، از جمله یکی برای سرنشین جلو.

در مورد اینکه کدام نسخه از پانامرا را می توان در این ویدیوی جاسوسی دید، بسیار شبیه نسخه ای است که اوایل امسال آزمایش کردیم. به شرطی که طعم یکسانی داشته باشد، با یک توربو E-Hybrid روبرو هستیم که پیش از ورود توربو S E-Hybrid بالقوه، بالاترین برد اولیه خواهد بود. قرار است نشان توربو جدید را با رنگ خاکستری که پورشه آن را “Turbonite” می نامد به نمایش بگذارد، این ماشین برقی حدود 650 اسب بخار قدرت خواهد داشت. این خودرو از یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو با موتور الکتریکی، گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه و باتری 25.9 کیلووات ساعتی ترکیب می کند.

اگر نگران هستید که با تمام قطعات ترکیبی، یک خوک‌پز باشد، دلیل موجهی دارید. خودرویی که ما سوار شدیم تقریباً 5380 پوند (2440 کیلوگرم) وزن داشت، اما باز هم پانامرا یک ماشین بزرگ است. بسته لیتیوم یونی که به آن اشاره کردیم دارای آب برای مسافت 25 مایل (40 کیلومتر) خواهد بود که ممکن است برای یک رانندگی کوتاه در شهر کافی باشد.

این ممکن است آخرین نسل پانامرا باشد که موتورهای احتراقی را ارائه می دهد. پورشه پروژه ها بیش از 80 درصد تحویل سالانه توسط خودروهای برقی تا پایان دهه ارائه خواهند شد. برای رسیدن به این هدف، برند لوکس آلمانی قبلاً تأیید کرده است که نسل بعدی کاین الکتریکی خواهد بود و در زیر یک شاسی بلند بزرگ‌تر با آلایندگی صفر قرار می‌گیرد. در همین حال، مدل های بعدی Macan و 718 نیز ICE را حذف خواهند کرد. در مورد 911، یک هیبریدی به زودی عرضه می شود، اما مشتقات صرفاً الکتریکی تا سال 2030 تولید نمی شود.

پورشه امیدوار است با توسعه و تولید سوخت‌های مصنوعی جان تازه‌ای به ICE بدهد، اما ما فکر می‌کنیم که فقط صاحبان خودروهای اسپرت به آن اهمیت می‌دهند. خریداران Macan، Cayenne، Panamera و آن شاسی بلند سه ردیفه احتمالاً به خودروهای برقی روی آورده و روزی با آن تماس خواهند گرفت.



منبع