پورشه 911 جدید سرعت سنج آنالوگ را از دست داده است


با عرضه 992.2، پورشه تجهیزات استاندارد بیشتری را بیش از هر زمان دیگری در خودروی اسپرت اصلی خود جمع کرده است. چراغ‌های LED ماتریکس و فرمان چرخ‌های عقب هم اکنون حتی در مدل پایه 911 گنجانده شده‌اند. یکی دیگر از موارد اضافه شده، اولین راه‌اندازی هیبریدی برای Carrera GTS است. با این حال، برخی از سخت افزارها با تغییر سال مدل 2025 کنار گذاشته شده اند.

در حالی که 911 از زمان عرضه خود در اواسط دهه 1960 به طرز چشمگیری تغییر کرده است، همه نسل ها یک چیز مشترک داشتند – یک سرعت سنج آنالوگ. این دیگر صدق نمی کند زیرا مدل به روز شده شماره گیری فیزیکی نصب شده در مرکز را از دست داده است. پورشه در حال نصب یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال با صفحه نمایش خمیده 12.6 اینچی است. این بسیار قابل تنظیم با هفت طرح صفحه نمایش برای انتخاب، از جمله حالت کلاسیک است. این طرح با پنج سنج و یک سرعت سنج مرکزی شبیه طرح مدرسه قدیمی است.

پورشه 911 مدل 2025 ویژگی دیگری را از بین می برد زیرا دیگر سوئیچ احتراق سنتی وجود ندارد. این دکمه با یک دکمه استارت/ایست جایگزین شده است که همچنان در سمت چپ فرمان به عنوان خودروهای مسابقه ای گذشته قرار دارد. این مکان به Le Mans بازمی‌گردد، زمانی که رانندگان یک دست خود را روی اشتعال و دست دیگر را روی دنده قرار می‌دهند تا سریع‌تر حرکت کنند.

یکی دیگر از حذفیات، هرچند موقت، گیربکس دستی است. با این حال، 992.2 در نهایت پدال کلاچ خود را پس خواهد گرفت، اما نه در سال مدل 2025. بدون علامت زدن یک کادر در لیست گزینه ها، آخرین 911 صندلی عقب نیز ندارد. گفته می شود، پورشه آنها را بدون هیچ هزینه اضافی برمی گرداند. چقدر آنها، درست است؟ ریاضیات از 122095 دلار شروع می شود که کمی بیش از 6000 دلار بیشتر از سال گذشته است.

به هر حال، پیکربندی در حال حاضر فعال است، و شما می توانید با آن در اینجا بازی کنید.



منبع