پورشه 911 را برای شیشه های جلویی که در تصادف جدا می شوند فراخوان می کند


پورشه بیش از 8000 دستگاه 911 را فراخوان کرده است زیرا شیشه‌های جلو و عقب شیشه‌ای ممکن است در تصادف جدا شوند.

طبق اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA)، 8101 پورشه 911 از سال 2020 تا 2024 به طور بالقوه تحت تأثیر قرار می گیرند، اگرچه اسناد مشخص نمی کنند که کدام تریم ها درگیر هستند. مشکل مربوط به چسبی است که برای چسباندن شیشه جلو و شیشه‌های عقب به خودروها استفاده می‌شود، یا بهتر است بگوییم در شرایطی که از آن استفاده شده است. به نظر می رسد برخی از 911 ها در زمان نصب در کارخانه سطوحی کاملاً پاک از باقی مانده نداشتند. این می تواند منجر به اتصال چسب ضعیف تر شود.

پورشه در نوامبر گذشته از طریق “پنجره های اپتیکال در این زمینه” متوجه این مشکل شد. یک بازرسی نشان داد که شیشه می تواند تا حدی در این مناطق ضعیف تر جدا شود. در صورت وقوع تصادف، اتصال کلی ممکن است برای نگه داشتن شیشه جلو در جای خود بسیار ضعیف باشد. احتمالاً نیازی نیست این را بگوییم، اما به طور کلی، پرنده شیشه چیز خوبی نیست.

اسناد به یاد آوری 15 ادعای ضمانت را برای 911هایی که دارای “سطوح ابری یا سایر نقص های نوری” هستند، یادداشت می کنند، اما هیچ موردی از شل شدن شیشه مشاهده نشد. پورشه می‌گوید از جدا شدن شیشه بی‌اطلاع است و هیچ گزارشی مبنی بر تصادف یا جراحت مرتبط با این موضوع وجود ندارد.

پورشه توصیه می کند که صدای بیش از حد باد یا رطوبت در خودرو می تواند نقاط مشکل را نشان دهد. این تعمیر ساده است – شیشه های جلو و عقب با استفاده از شیشه های جدید که با فرآیند تمیز کردن ساینده درمان شده اند، بازرسی و در صورت لزوم تعویض می شوند.

اعلان فراخوان توسط فروشنده از 13 مارس آغاز می شود و اطلاع رسانی به مشتریان برای 26 آوریل تعیین شده است. پورشه می گوید که مالکان نگران 911 می توانند با خدمات مشتریان پورشه با شماره 7243-767-800 و شماره فراخوان مرجع ARA3 تماس بگیرند. مالکان همچنین می توانند به سایت فراخوان NHTSA رفته و VIN خود را وارد کنند.



منبع