پورشه بالاخره 911 هیبریدی را در جهان عرضه کرد. 2025 911 Carrera GTS به لطف یک موتور 3.6 لیتری توربوشارژ جدید 3.6 لیتری مجهز به موتور الکتریکی، 532 اسب بخار قدرت را به همراه یک نمای جلوی بازسازی شده و تعدادی تغییرات کوچک دیگر دریافت می کند. خبر دیگری برای 911 وجود دارد که برخی ممکن است آن را به همان اندازه مهم بدانند: صندلیهای عقب دیگر تجهیزات استاندارد در برخی مدلها نیستند.
برای مدل 2025 به بعد، 911 Carrera و 911 Carrera GTS بدون صندلی عقب به صورت استاندارد ارائه خواهند شد. اگر خریدار مجموعه ای از صندلی های عقب را بخواهد، می توان آنها را بدون هزینه اضافی به خودرو بازگرداند. مدلهای تارگا، کابریولت و توربو همچنان به عنوان تجهیزات استاندارد صندلیهای عقب را دریافت خواهند کرد.
این تغییر نشان دهنده تغییر در نسل تجهیزات استاندارد 911 است. پیش از این، حذف صندلیهای عقب به تریمهای اسپرتتر نشان GT و مدلهای ویژهای مانند Carrera T منتقل میشد. اکنون، هیچ صندلی عقبی معمول نیست.
پیش از این هرگز برداشتن صندلیهای عقب برای تریمهای اصلی مانند Carrera ارائه نشده بود. و تنها اخیراً خریداران توانستهاند صندلیهای عقب را در خودروهایی مانند GTS و توربو از طریق پکیج Lightweight انتخاب کنند. در 60 سال گذشته، 911 به عنوان 2+2 شناخته میشود، صندلیهای عقب دارایی ارزشمندی برای کسانی است که نیاز به جابجایی بیش از دو نفر دارند.
در حالی که انتخاب مجموعه ای از صندلی های عقب برای خریداران هزینه ای ندارد، تصمیم به اختیاری کردن آنها نگرش پورشه نسبت به آپشن ها و تجهیزات را برجسته می کند. دلیل اینکه حاشیه های آن بسیار زیاد است، به لطف دریایی به ظاهر بی پایان آن از گزینه ها و افزونه های تکه تکه است که در ابزار پیکربندی آنلاین چشمگیر آن مشهود است. به عنوان مثال، تنها گزینه های بدون هزینه در Carrera 2025 911 سفید و مشکی هستند. در غیر این صورت، حداقل 840 دلار برای رنگ پرداخت می کنید.
این بدان معنا نیست که پورشه قدمهایی در مسیر درست برنمیدارد. موارد اختیاری قبلی مانند فرمان عقب، دمپرهای تطبیقی، و دستگیره حالت رانندگی روی فرمان، همگی تجهیزات استاندارد 911 2025 هستند. اما اینطور نیست که این موارد رایگان باشند. کاررا جدید با 122095 دلار با احتساب مقصد، 6045 دلار گرانتر از خودروی قبلی است.