
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
پورشه 911 GT3 RS 2023 امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید
پس از معرفی GT3، پورشه در حال برنامه ریزی چند افزوده به مجموعه ای از خودروهای اسپرت است. مدل 992.2 نسل موسوم به فیس لیفت باید شاهد معرفی یک مدل سافاری / داکار با فاصله بالاتر از سطح زمین به همراه یک مدل هیبریدی باشد. در حالت ایده آل، یک GT2 RS جدید نیز در راه است.
منبع
همچنین دارای تعداد بیشتری اسکوپ و دریچه های هوا از آن چیزی است که ما بتوانیم آن را بشماریم، همراه با لوورهایی در گلگیرهای جلویی که به دلیل اندازه بزرگشان به سختی از دست می دهیم. با دانستن شیوه عملکرد پورشه، به احتمال زیاد 911 GT3 RS در مقایسه با مدل غیرRS کمی وزن کم می کند و باید مجموعه ای از تغییرات شاسی و سیستم تعلیق را داشته باشد. مهندسان همچنین ممکن است ترمزهای ارتقا یافته را نصب کنند و علاوه بر این، هندلینگ را به هم بزنند.

با این حال، این فقط یک حدس و گمان از جانب ما است، بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا پورشه 911 GT3 RS جدید را معرفی کند. ما انتظار داریم که یک موتور باکسر شش تخت تنفس طبیعی با حجم 4.0 لیتر نیرو را از طریق یک پیشرانه هفت سرعته PDK به محور عقب بفرستد. تا آنجا که به گشتاور مربوط می شود، حداقل 469 نیوتن متر (346 پوند فوت) GT3 معمولی را خواهد داشت.
پورشه گفته است که مدل 2023 911 GT3 RS "تقریباً 500 اسب بخار" خواهد داشت، اما این نمی تواند کاملاً دقیق باشد. تبدیل pferdestarke آلمان به اسب بخار، یعنی 493 اسب بخار، که در واقع حدود 10 اسب بخار کمتر از GT3 استاندارد است. شاید قدرت واقعی موتور در جلوی دید پنهان باشد زیرا پلاک بالا "525" را نشان می دهد. با تبدیل PS به اسب بخار، 518 اسب بخار یا 25 اسب بخار بیشتر از مدل غیر RS خواهد بود.
پرکارترین پورشه 911 از نسل 992 امروز معرفی شد تا GT3 را به سطح جدیدی برساند و پسوند "RS" خود را به دست آورد. Spied که مکرراً در نوربرگ رینگ تحت آزمایش قرار می گیرد، طعم جدید خودروی اسپورت نمادین زوفنهاوزن یکی از وحشی ترین بسته های آیرودینامیکی را خواهد داشت که تا کنون بر روی خودروهای جاده ای نصب شده است. بال عقب غول پیکر هدایایی برای جدا کردن مشتق جدید از برادر کوچکترش خواهد بود.
47 عکس ها