راننده از طریق یک دنده پنج سرعته دستی با طرح داگ دنده تعویض می کند. محور عقب دارای دیفرانسیل لغزش محدود با منبع ZF است.
Kamm Manufaktur این خلقت را 912c می نامد. این کار با یک ماشین اهداکننده واقعی 912 شروع می شود و وسیله نقلیه را برای بازسازی کامل از بین می برد. پنل های بدنه شبیه خودروی اصلی به نظر می رسند اما اکنون به جای فولاد از فیبر کربن ساخته شده اند. همچنین تقویت کننده های شاسی و پنجره های Lexan وجود دارد. وزن محدود حاصل از استفاده از این اجزای سبک وزن تنها 1653 پوند (750 کیلوگرم) است.
در داخل، Kamm صندلی هایی با ساختار فیبر کربنی اضافه می کند و از مواد سبک وزن به عنوان تزئینات کابین استفاده می کند. یک سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، فضای داخلی را حتی هنگام رانندگی در روزهای گرم راحت نگه می دارد. ارتقای صوتی یک گزینه در دسترس است.
28 عکس ها

نیرو از یک موتور 2.0 لیتری تخت چهارگانه از شرکت JPS Aircooled تامین می شود. این موتور 170 اسب بخار (127 کیلووات) قدرت دارد و دور آن به 7200 دور در دقیقه می رسد. برای مقایسه، یک 912 اصلی دارای یک موتور 1.6 لیتری هوا خنک چهار تخته است که 90 اسب بخار (67 کیلووات) قدرت دارد، بنابراین کام Manufaktur به خودرو ارتقاء قابل توجهی در سیستم انتقال قدرت می دهد.
سیستم تعلیق 912c شامل کویلاورهایی با تنظیم سفارشی از Kamm Manufaktur است. دمپرها و میلههای نوسان در هر دو محور به سلیقه راننده قابل تنظیم هستند. ترمز توسط قطعات نسل 964 پورشه 911 در جلو و درپوشهای آلومینیومی برمبو در عقب انجام میشود. این خودرو روی چرخ های سه تکه قفل مرکزی با لاستیک های Yokohama AD08RS سوار می شود.
پورشه 912 یک نقطه عجیب در تاریخ این برند دارد. این موتور از موتور 4 سیلندر هوا خنک 356 استفاده می کرد اما بدنه 911 جدید آن زمان را داشت. تولید از سال 1965 تا 1969 ادامه داشت. Kamm Manufaktur از بوداپست، مجارستان، به تازگی یک بازسازی برای این مدل تا حدی مبهم اعلام کرده است.
کام قصد دارد ساخت نمونه های مشتری از 912c را در سال 2023 آغاز کند. قیمت اولیه 325000 یورو (323841 دلار با نرخ فعلی مبادله) است و اسلات های رزرو هم اکنون در دسترس هستند.