پیش‌نمایش تیزر مفهومی آئودی Activesphere از خودروهای سبک زندگی خارج از جاده


آئودی در حال پیش‌نمایش چیزی است که معتقد است می‌تواند آینده خودروها باشد – برقی و خودکار. این شرکت سه مفهوم را معرفی کرده است که چشم انداز خود را برای جابجایی آینده ترسیم می کند و چهارمین مورد در اوایل سال آینده به این گروه می پیوندد. این Activesphere نام دارد و این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش آن است.

تصویر تیزر تنها مقدار زیادی را نشان می‌دهد و یک خودروی کوپه‌مانند را با سقف کم‌پیچ، چرخ‌های درشت و گلگیرهای کوچک نشان می‌دهد. روشن کردن تصویر چیز بیشتری را نشان نمی دهد (در زیر)، اگرچه عنصر مشبک مشکی Singleframe در جلو بسیار بیشتر قابل مشاهده است. این یک طراحی تمیز و ساده با ظاهری شیک است که ظاهری اسپورت‌تر از Polestar 2 دارد.

کانسپت آئودی Activesphere
Audi Activesphere Concept ویرایش شده است

این چهارمین مفهومی Sphere آئودی است که به دنبال مفاهیم Skysphere، Grandsphere و Urbansphere است که این شرکت از آگوست سال گذشته رونمایی کرده است. آئودی در حال ایجاد این مفاهیم برای پیش‌نمایش آینده‌ای بالقوه است که در آن خودروهای تمام الکتریکی نیز قابلیت رانندگی خودکار را دارند، که به طراحان آزادی بیشتری در طراحی فضای داخلی خودرو می‌دهد. این مفاهیم نشان می دهد که چه چیزی ممکن است.

اولین چیزی که آئودی فاش کرد Skysphere بود، یک رودستر دو سرنشین که اولین حضور عمومی خود را در Pebble Beach Concours d’Elegance 2023 نشان داد. این خودرو نه تنها شیک است، بلکه می تواند فاصله بین دو محور خود را نیز تغییر دهد و 10 اینچ بین اسپرت و GT جابجا شود. Gransphere دنبال شد و یک سدان مجلل را به نمایش گذاشت که آئودی آن را “جت خصوصی برای جاده” نامید.

جدیدترین مفهوم، Grandsphere، در اوایل امسال معرفی شد. این بیشتر شبیه یک ون است تا یک کراس اوور، اما آئودی آن را برای تسلط بر محیط های شهری طراحی کرده است که در آن حمل افراد و بار برای بسیاری از افراد حیاتی است. متأسفانه، این تنها مفهوم جدیدی خواهد بود که آئودی امسال عرضه خواهد کرد. با این حال، هر سه برای اولین بار در هفته خودروی مونتری امسال با هم به نمایش گذاشته می شوند.

آئودی Activesphere تا ابتدای سال 2023 معرفی نخواهد شد. آئودی می گوید این مفهوم “حداکثر تنوع را برای یک سبک زندگی فعال – هم در داخل و هم در خارج از جاده” ارائه می دهد. مطمئناً بخشی از یک آفرود ناهموار در تصویر تیزر به نظر می رسد، و ما نمی توانیم منتظر دیدن موارد بیشتری از آن باشیم.



منبع