پیکربندی فراری به شما امکان می دهد 12 Cilindri رویاهای خود را طراحی کنید


فراری 12 سیلیندری – همانطور که احتمالاً از نام آن برداشت کرده اید – جدیدترین ابرخودروی V-12 موتور جلو مارانلو است. و آن موتور 6.5 لیتری است طبیعی. برخی از افراد از استایل آن انتقاد کرده اند. نمای بیرونی با الهام از دیتونا، فنجان چای همه نیست. اما شاید فقط نیاز به رنگ کاری و چرخ های جدید داشته باشد.

اینجاست که پیکربندی آنلاین فراری وارد می شود. این گزینه به شما امکان انتخاب بیش از 25 رنگ بیرونی برای پوشش 12 Cilindri رویاهای شما را می دهد که در چهار دسته مختلف تقسیم می شوند: کلاسیک، تاریخی، استاندارد و اضافی. دسته کلاسیک با گزینه هایی مانند Blue Corsa و البته Rosso Imola قوی ترین است، در حالی که محصولات تاریخی دارای رنگ های عمیق تر و غنی تر مانند Verde British Racing و Rosso Dino زیبا هستند (تصویر زیر).

فراری 12 Cilindri Rosso Dino
فراری 12 Cilindri Rosso Dino

شما می توانید هر یک از آن رنگ های بیرونی را با انتخاب گزینه های پنج چرخ جفت کنید – و واقعاً نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید. دو گزینه با رنگ مشکی، دو گزینه نقره ای و مشکی و یک جفت نقره خالص وجود دارد. همچنین می‌توانید مواردی مانند پیچ‌های چرخ تیتانیومی، درپوش‌های مرکزی کربنی یا کلاهک‌های چرخ سیاه را به آن اضافه کنید.

فراری نه گزینه رنگ دیگر را برای انتخاب کالیپرهای ترمز در اختیار شما قرار می دهد که از رنگ های ساده مانند مشکی و آبی گرفته تا قرمزهای پررنگ، زرد و حتی رنگ طلایی را شامل می شود. تیتانیوم و سرامیک مشکی دو گزینه رنگی برای نوک اگزوز هستند و می توانید بین سقف فیبر کربنی یا شیشه پانوراما یکی را انتخاب کنید.

فراری 12 چرخ سیلیندری

فضای داخلی دارای 15 گزینه رنگ چرمی دیگر است. این پالت پر از رنگ های بژ و قهوه ای است، اما همیشه می توانید به رنگ قرمز Rosso یا آبی تیره زیبای Catra Da Zucchero بروید. فراری همچنین مجموعه‌ای قوی از درج‌های آلکانترا در رنگ‌های بیشتری مانند سبز خزه‌ی Tortora یا Blu Medio ارائه می‌کند. و پنج گزینه صندلی از فوق العاده راحت تا فوق اسپرت وجود دارد.

فراری 12 Cilindri داخلی
فراری 12 Cilindri داخلی

صدها راه برای سفارشی کردن 12Cilindri رویاهای شما وجود دارد… نه اینکه مهم باشد. ابرخودروی V-12 جدید فراری احتمالاً در آینده ای قابل پیش بینی فروخته شده است. و اگر اینطور نبود، قیمت پیشنهادی 423000 دلاری برای کوپه و قیمت درخواستی 466000 دلاری برای کانورتیبل احتمالاً خارج از بودجه اکثر مردم است. اما هی، ما می توانیم رویاپردازی کنیم.



منبع