چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | alfaromeoblog

سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است. همچنین از سیستم‌های هشدار دهنده ریگان Coupa می‌توان به سنسور فاصله جلو، سنسور فاصله عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین اشاره کرد. امکانات رفاهی کابین هایما S7 توربوشارژ شامل ورود بدون کلید، استارت کی‌لس، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر و 4 حالته دستی سرنشین جلو است. امکانات رفاهی مجله خبری خودرو آلفا رومئو MVM x55 شامل ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال به همراه تهویه عقب، صندلی 4 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو دو تکه عقب به همراه کنسول تاشو برای صندلی عقب است. شاسی بلند چینی SWM G01F دومین محصول ارائه شده توسط سیف خودرو از برند SWM است. این خودرو مانند نسخه اسپرت مدل G01 است، با این تفاوت که SWM G01F و SWM G01 تنها در ظاهر خود با یکدیگر تفاوت دارند و قیمت بالاتر این خودرو عملاً برای یک کیت بدنه است.

  • خریداران باید یه این ظرفیت‌ها دقت کنند که خودروی مورد نظر توان بکسل کردن مقدار بار مورد نظرشان را دارند یا خیر.
  • از امکانات رفاهی این شاسی بلند می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، تریم چرمی، سانروف، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و آینه تاشو برقی اشاره نمود که از این نظر رقیب خوبی برای هم‌رده‌های خود است.
  • این خودرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که داشت و همچنین به خاطر قیمت پایین، خیلی زود مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت.
  • کیا اسپورتیج جدید از نظر ظاهری، به جذابیت نسل قبلی خود نیست؛ اما نمای کلی آن، قابل‌قبول به ‌نظر می‌رسد.
  • طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت.
  • فضای کابین بزرگ و جادار است و اجزای مختلف آن به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. تیگو 8 پرو با پلتفرم T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق BMW، GM و Ford روی آن کارکرده‌اند. پیشرانه ام وی ام تیگو 8 پرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو را در زمان 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

نیسان پاترول مدل 2023

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر برخوردار است که توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می باشد. قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است. این خودرو با امکانات خوب و مشخصات فنی به‌روزتری که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند محسوب می‌شود.

هایما اس ۷ (غیر توربو)

رنو کولیوس جدید، از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 171 اسب‌بخار قدرت و 233 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس این خودرو، از نوع CVT X-TRONIC است که باعث عکس‌العمل نسبتا کند به حرکت پدال گاز در این ماشین شاسی‌بلند در برخی از مواقع می‌شود. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد. برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید.

بهتر است بدانید که موتورهای 1.6 و 1.8 لیتری آن نیز فقط با گیربکس‌های دستی همراه می‌شوند. شرکت فردا موتور، سومین دانگ‌ فنگ مونتاژی خود را معرفی کرده است؛ خودرویی که همانند SX6 و SX5 از زیرمجموعه فورتینگ دانگ‌ فنگ است تا جای خالی فردا SX6 را پر کند. فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است. به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است!

http://3dprintingindustry.ir