کادیلاک یکی از بسیاری از خودروسازان است که تلاش خود را برای ساخت یک خودروی LMDh برنده قهرمانی میکند. قوانین مربوط به آخرین نسل این ماشین ها کاملاً باز است. هر شرکتی که در رقابت است، از فراری گرفته تا تویوتا، ایده متفاوتی در مورد چگونگی انجام کار دارد. با این حال کادیلاک منحصر به فرد است. این تنها میل لنگ V-8 با تنفس طبیعی روی شبکه است. این باعث می شود صدای آن بلند و فورا قابل تشخیص باشد.
این برند آمریکایی مشتاق است که این واقعیت را به همه نشان دهد. ویدئوی جدیدی در کانال یوتیوب خود، صدای ماشین معروف به V-Series.R را برجسته میکند و به جزئیات این موضوع میپردازد که چرا صدای موتور به این شکل است و چگونه مونتاژ میشود.
V-8 کادیلاک که با نام LMC55R شناخته می شود، جابجایی بیشتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. حجم آن 5.5 لیتر است که به عنوان مثال، بیش از دو برابر اندازه 2.4 لیتری توربوشارژ V-6 Acura ARX-06 است. طبق مقررات، همه موتورها وقتی با یک سیستم هیبریدی با مشخصات ترکیب میشوند قدرت یکسانی را تولید میکنند – حتی منحنیهای قدرت باید بسیار مشابه باشند – اما تقریباً هیچ محدودیتی در پیکربندی دقیق خود موتور وجود ندارد. این عدم تنظیم در مورد نوع موتور باعث شد کادیلاک به سمت طراحی نسبتاً منحصر به فرد برود.
در مقابل، نحوه چرخش خودروها روی موتورهایشان به شدت تنظیم شده است. موتورهای استارت صراحتاً ممنوع هستند، به این معنی که استفاده از نیروی الکتریکی و راه اندازی ضربه ای برای انجام کار ضروری است. خودروی آمریکایی، از نظر موسیقی متن، در این امر عالی است.
چندین ورودی دیگر در شبکه LMDh نیز عالی به نظر میرسند، اما کادیلاک تمام تلاش خود را کرده است تا این خودرو و اگزوز آن را به عنوان بخشی از برند خود معرفی کند. چندین ویدیوی کوتاه مشابه در گذشته منتشر کرده است، به یکی از وسایل نقلیه اجازه می دهد تا با فراری جاده ای مسابقه دهد، و حتی یک مستند کامل در مورد اولین حضورش در مسابقات لمانز در سال 2023 برنده سکو ساخته شده است. نیازی به گفتن نیست، کادیلاک و جنرال موتورز کل برنامه را بسیار جدی می گیرد. بیایید امیدوار باشیم که به خودروهای جاده ای هیجان انگیزتر تبدیل شود.