کادیلاک در طول سالها چندین مفهوم شگفتانگیز ساخته است، از جمله این Cien تماشایی 2002 با V-12. این دستگاه موتور وسط متأسفانه هرگز به تولید نرسید، اما برند لوکس جنرال موتورز از عرضه یک سوپراسپرت یا حتی یک هایپرکار دست برنداشته است. رئیس طراحی جنرال موتورز آشکارا اعتراف کرد که مشتاق ایده یک مدل عملکرد پرچمدار است.
در مصاحبه با مجله استرالیایی فروش خودرومایکل سیمکو گفت: “آیا میتوانیم یک هایپرکار بسازیم؟ بله. آیا میخواهیم یکی بسازیم؟ بله. آیا ما یکی را میسازیم؟ این باعث میشود هزینه زیادی ببخشیم.” او اضافه کرد که مدل داغ لزوماً نباید کاملاً برقی باشد، اما او یک EV خالص را نیز رد نکرد.
![<p>کانسپت کادیلاک سین 2002</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=](https://cdn.motor1.com/images/static/16x9-tr.png)
کانسپت کادیلاک سین 2002
با توجه به اینکه ماشین مسابقه ای V-Series.R دارای V-8 است، زنده نگه داشتن ICE منطقی است. علاوه بر این، جاهطلبیهای فرمول 1 این برند با آندرتی حاکی از یک V-6 است. آندرتی کادیلاک پس از اینکه پیشنهاد تیم برای مسابقه در سال 2025 توسط FIA رد شد، تمرکز خود را روی شروع 2026 تغییر داد. در سال 2026، مقررات جدیدی برای موتور وجود خواهد داشت که مستلزم استفاده از سوخت های پایدار است. شایان ذکر است که جنرال موتورز تا سال 2028 به تولید کننده واحدهای قدرت تبدیل نخواهد شد، بنابراین برای دو فصل اول F1، آندرتی کادیلاک باید با یک تامین کننده موتور همکاری کند.
یک هایپرخودرویی با تاج کادیلاک چندان ایده عجیبی نخواهد بود، با توجه به اینکه نمونه هایی در مورد خودروهای مفهومی وجود دارد. نه فقط Cien، بلکه 2003 Sixteen با موتور عظیم V-16 خود. اگر فورد می تواند موستانگ GTD 325000 دلاری را با موفقیت بفروشد، چرا کادیلاک نباید بخشی از این اقدام را دریافت کند؟ مسلماً موستانگ یک هایپرکار نیست، اما یک کادی با عملکرد بالا ارزش یک عکس را دارد. فورد GT شش رقمی داشت و برای همه آنها خریداران پیدا کرد.
![<p>کانسپت کادیلاک شانزده 2003</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=](https://cdn.motor1.com/images/static/16x9-tr.png)
کانسپت کادیلاک شانزده 2003