کادیلاک V-8 Teardown اثرات فاجعه بار گرسنگی نفتی را آشکار می کند


طرفداران موتورهای V-8 بلوک کوچک جنرال موتورز، به این هشدار توجه کنند. این ویدیوی 6.2 لیتری پارگی زیبا نیست. با فشار دادن play، یک سوراخ بزرگ در کنار بلوک درست در شروع ظاهر می شود. فقط از آنجا بدتر می شود و آسیب های فاجعه بار زیادی در داخل وجود دارد. وقتی سرها جدا می شوند، می فهمیم که چرا. پیستون جلو در سمت چپ سیلندر به سادگی … رفته.

از نظر فنی، پیستون هنوز وجود دارد، البته تکه تکه. سه تکه خرد شده و ده ها تکه کوچکتر در سرتاسر ظرف روغن پخش شده اند، و صادقانه بگویم، اگر از موتور خارج نمی شد، تشخیص آن به عنوان یک پیستون سخت بود. حلقه‌های پیستون پیچ خورده و یک میله اتصال شکسته در این قتلگاه مخلوط شده‌اند، اما عجیب است که پین ​​ضخیم مچ دست – قطعه فلزی محکمی که پیستون و میله را به هم متصل می‌کند – در هیچ کجا یافت نمی‌شود. شاید از طریق آن سوراخ در بلوک از صحنه خارج شده است.

پیستون خراب شده سرفصل این ویدیوی اخیر I Do Cars است. این موتور یک L86 V-8 از خانواده LT جنرال موتورز است و از یک کادیلاک اسکالید 2015 کشیده شده است. مسافت پیموده شده مشخص نیست و شرایط منجر به تخریب آن نیز مشخص نیست. این ویدئو این نظریه را مطرح می‌کند که مسافت پیموده شده بر اساس مقدار نسبتاً حداقل لاک روی قطعات داخلی، خیلی زیاد نبوده است. همچنین به نظر می رسد که به خوبی حفظ شده است، که باعث می شود شکست حماسی حتی بیشتر به یک راز تبدیل شود.

با این حال، سرنخ هایی وجود دارد. یاتاقان‌های میله و کلاهک‌های اصلی ساییدگی متوسط ​​تا شدید را نشان دادند و یک جفت کاملاً از بین رفته بود. این توضیح می دهد که چگونه پیستون به طور کامل سطل زباله شده است – بازی اضافی بدون بلبرینگ باعث می شود که پیستون به سر برخورد کند. اما بلبرینگ ها چه شد؟ این احتمال وجود دارد که نوعی مسئله گرسنگی نفت رخ داده باشد، اما هر اتفاقی که افتاده، احتمالاً با هشدارهای فشار روغن پایین و صدای تق تق آغاز شده است.

اگر به هشدارها توجه می شد، موتور ممکن بود قابل نجات باشد. در عوض، تقریباً تمام اجزای این 6.2 لیتری LT V-8 ناخواسته است.



منبع