کارمندان لامبورگینی برای پول بیشتر کمتر کار می کنند


لامبورگینی با یک هفته کاری چهار روزه با حقوق بیشتر موافقت کرده است و یورو NCAP به هیوندای کونا جدید رتبه چهار ستاره داده است.

این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.

لامبورگینی با هفته کاری چهار روزه موافقت کرد

لامبورگینی در زیر چتر شرکتی گروه فولکس واگن شکوفا شده است. با در نظر گرفتن رکورد فروش 9233 خودرو در سال 2022 که نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است، بهتر از همیشه عمل می کند. با خطر بیان واضح، Urus با تحویل 5367 SUV نیروی محرکه تقاضای قوی بود. شرکت Sant’Agata Bolognese به نشانه قدردانی از کارکنان خود، تعداد روزهای کاری خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اتحادیه‌های FIOM و FIM-CISL به توافقی «تاریخی» با لامبورگینی رسیده‌اند تا ساعات کاری را تا حد زیادی کاهش دهند. کارمندان تولید در یک برنامه دو شیفتی قرار است هفته کاری پنج روزه را با هفته کاری چهار روزه جایگزین کنند. این تغییر منجر به 22 روز کاری کمتر در هر سال خواهد شد. کسانی که برنامه سه شیفتی دارند، هفته کاری پنج روزه را با دو هفته کاری چهار روزه جایگزین می کنند، بنابراین 31 روز در سال را حذف می کنند.

در حالی که کاهش روزهای کاری معمولاً مستلزم کاهش حقوق است، کارمندان در واقع درآمد بیشتری خواهند داشت. به عنوان بخشی از توافق گسترده‌تر بین اتحادیه‌ها و لامبورگینی، کارمندان قرار است در دسامبر امسال یک پاداش یکباره به ارزش بیش از 1000 یورو دریافت کنند. علاوه بر این، خودروساز عجیب و غریب ایتالیایی ارزش پاداش های متغیر را 50 درصد افزایش می دهد. از آنجایی که نیروی کار با اضافه شدن 500 شغل جدید افزایش می یابد، بهتر می شود.

هیوندای کونا رتبه چهار ستاره تست تصادف یورو NCAP را دریافت کرد

برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا نتایج نهایی ایمنی سال را پس از آزمایش تصادف گروه بزرگی از 11 خودرو منتشر کرد. Euro NCAP هیوندای کونا را به عنوان “ناامیدی واقعی” از تمام خودروهای آزمایش شده در آخرین دور سال 2023 نامگذاری کرد:

“آخرین جایگاه و ناامیدی واقعی در این نسخه، هیوندای کونا است که با چهار ستاره خراشیده می شود، در واقع، خوش شانس است که از سه ستاره جلوگیری می کند. این نتیجه به دلیل عملکرد تست غیر استاندارد آن، به ویژه در کمک راننده و جلوگیری از تصادف است. هیوندای. خودرو را بزرگ‌تر و فضای داخلی آن را برای رقابت در کلاس خود بزرگ‌تر کرده است، اما این شرکت نباید تصور کند که مشتریانش به سطح ایمنی که از رقبای خود عقب‌تر است راضی هستند.

این تنها خودروی چهار ستاره نبود زیرا هوندا ZR-V نیز نتوانست حداکثر امتیاز را کسب کند زیرا در تست تصادف و ایمنی فعال برتری نداشت. Euro NCAP به VinFast VF8 چهار ستاره نیز داده است که بسیاری از آنها به دلیل “عدم استحکام سیستم مهار” است. سایر خودروها دارای رتبه پنج ستاره هستند: فولکس واگن ID.7، BMW سری 5، مرسدس EQE، BYD Tang، BYD Seal-U، کیا EV9، Xpeng G9 و اسمارت #3.

Euro NCAP متوجه شده است که اتومبیل ها سنگین تر و سنگین تر می شوند. از 11 مورد آزمایش شده در دور نهایی سال 2023، تنها سه مورد کمتر از 2000 کیلوگرم (4409 پوند) وزن داشتند. این نشان دهنده یک روند نگران کننده در تقاضای مصرف کنندگان برای خودروهای سنگین تر، قوی تر و بلندتر است که نه تنها سایر رانندگان را در معرض خطر قرار می دهد، بلکه اثرات نامطلوبی بر محیط زیست نیز دارد.



منبع