این دوج M152 مدل 1954 زمانی به عنوان کامیون فرماندهی برای نیروهای مسلح کانادا خدمت می کرد. ریچ آن را در انتاریو متروکه یافت و 6000 دلار برای کامیون و 3000 دلار دیگر برای انتقال آن به خانه پرداخت و آن را به کمپینگ جدید خود تبدیل کرد.
این کمبود فضای ذخیرهسازی به این معنی است که ریچ لباسهایش را زیر تختش نگه میدارد و داراییهایش را به حداقل میرساند. یک آشپزخانه کاملتر از طریق دریچه پشتی کامیون در دسترس است، جایی که میزهای تاشو به عنوان ایستگاه آماده سازی عمل می کنند. انباری برای ظروف آشپزی، ادویه جات و غیره او وجود دارد.
ریچ حدود یک سال و نیم طول کشید تا کامیون را راه اندازی کند و یک سال دیگر طول کشید تا بتواند در آن زندگی کند، اما او در چهار سال گذشته به طور تمام وقت در آن زندگی می کند. دوج زنگ و سوت زیادی ندارد، اما ریچ آن را با در نظر گرفتن سادگی طراحی کرده است. یعنی کامیون توالت ندارد. با این حال، دارای دوش/شیر آب دستی در فضای باز است.
ریچ به دلیل تعداد زیاد پنجره های خودروی فرماندهی، هیچ کابینت آویزان نصب نکرد و به مردان نظامی در داخل یک دید 360 درجه از محیط اطرافشان می داد. در عوض، او متوجه شد که می تواند از آهن ربا برای آویزان کردن وسایلی مانند قفسه حوله از سقف کامیون استفاده کند. او حتی لیوان های نوشیدنی با آهن ربا در پایین پیدا کرد که از سر راه آویزان بود. دیوارها و پنجره های عمودی آن را بزرگتر از آنچه هست احساس می کنند.
نیرو دادن به دکل 9000 پوندی (4082 کیلوگرمی) یک موتور کاربراتوری بلوک کوچک شورولت است. ریچ می خواست آن را ساده نگه دارد تا تعمیر آن در جاده آسان باشد. او از سازنده ای خواسته بود که چرخ های سفارشی را برای اجرای لاستیک های مدرن بسازد و کیفیت سواری را کمی بهبود بخشد. او 30000 دلار روی آن سرمایهگذاری کرده است، و دیدن دوج قدیمی هنوز هم در حال پیشرفت است.
در داخل، یک تخت بزرگ و راحت با فضای ذخیره سازی در زیر وجود دارد، اما فضای نشیمن کوچک است و فقط 48 فوت مربع است. بین تخت و کابین یک نیمکت کوچک و یک میز با کشو قرار دارد. اینها به عنوان انبار و انبار، با یک کتری کوچک و وسایل دیگر برای پخت و پز در داخل خانه عمل می کنند. کمپر همچنین دارای کوچکترین یخچال Dometic است.