
56 عکس ها
56 عکس ها
وبلاگ خودکار این فرصت را داشتم که با مایک کووال، رئیس رام، در نمایشگاه اتومبیل دیترویت صحبت کنم و او اطلاعات بسیار جالبی برای به اشتراک گذاشتن داشت. او به جزئیات زیادی وارد نشد اما گفت که این مارک “فعالانه و تهاجمی” یک کامیون کوچک را در نظر می گیرد که زیر رم 1500 فعلی قرار می گیرد. از نظر ما، این یک رقیب مستقیم برای فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز است.
بخش کامیون های کوچک در ایالات متحده در حال حاضر فقط به فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز محدود می شود که هر دو از تقاضای خوبی از سوی مشتریان برخوردار هستند. به نظر می رسد که رام نیز یک تکه از کیک را می خواهد و به فکر راه اندازی یک پیکاپ کوچک برای بازار آمریکا است. در این مرحله هیچ چیز مشخص نیست، اما نکات قوی از سوی مدیرعامل این برند وجود دارد.
فراموش نکنیم که Ram در حال حاضر یک کامیون ساب کامپکت را در مکزیک و آمریکای جنوبی می فروشد. Ram 700 با 1653 پوند (750 کیلوگرم) بار، 40.36 فوت مکعب (1143 لیتر) فضای بار و 882 پوند (400 کیلوگرم) قابلیت بکسل نمونه خوبی است. این کامیون کوچک مبتنی بر فیات احتمالاً استانداردهای رم را برای اصلاح و عملکرد در ایالات متحده برآورده نخواهد کرد.
اطلاعات زیادی با نشریه به اشتراک گذاشته نشده است، اما آن را تجزیه و تحلیل پلت فرم های بالقوه Ram برای این کامیون جدید است. معماری گلادیاتور منطقی ترین گزینه به نظر می رسد زیرا دارای گواهینامه ایالات متحده است و از نظر ساخت یک پلت فرم کامیون سنتی است. وبلاگ خودکار همچنین پتانسیل را در پلتفرم های برندهای دیگر زیر چتر Stellantis می بیند و شرکت فرانسوی پژو کامیون کوچک Landtrek را به عنوان جایگزین احتمالی در نظر گرفته است.
مدیرعامل این خودروساز همچنین به اخبار بزرگی که از خانواده Ram HD در ماه اکتبر رسیده بود اشاره کرد. کووال وارد جزئیات نشد، اما با توجه به اینکه فورد سوپر دیوتی بهزودی عرضه میشود، منطقی به نظر میرسد که کامیون سنگین رم نیز پیشرفتهایی داشته باشد. نکته آخر اینکه Ram کانسپت Revolution را یک ماه بعد به عنوان پیش نمایشی از نسخه تمام الکتریکی آینده Ram 1500 نشان خواهد داد.